Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Vilken plattform för CDON-koppling?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103397
    swe_buyer
    Medlem

    Jag har skaffat konto på CDON Marketplace men förstår inte varför det ska vara så krångligt med att ladda upp produkter manuellt. En massa excelfiler på jobbig engelska och bilder som måste laddas upp till bildsajter och därefter länkas till CDON etc. Långa instruktionsvideos för att beskriva alla flöden. Det verkar helkrångligt och inte alls anpassat jämfört med t.ex Fyndiqs handlarpanel.

    Jag söker därför en plattform som har koppling till CDON där jag på ett smidigt sätt kan ladda upp produkter, på ungefär samma vis som fyndiq, och sedan skicka in dessa till CDON via API. Billigaste möjligaste är att föredrar tror jag, för jag säljer inte för så mycket.

    Mvh

    #181073
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Vi på Kodmyran har koppling, antar att även Sello har det då de jobbar mycket med sådant och i alla fall tidigare mest var ett program för att hållla koll på försäljning via olika marknadsplatser.

    #181212
    Don Lowe
    Deltagare

    At Forbytes we have developers who can connect your system to CDON Marketplace. Please contact me if you would like some help.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.