Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Plattform/Marknadsplats för exklusivare inredning?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103750
    asvanberg
    Deltagare

    Tjena på er,

    Jag gör en del finsnickerier på fritiden och får fler och fler beställningar från min omgivning så jag funderar på att bredda min hobby och starta en liten webbshop och komma ifrån kompispriser :-). Allt är made to order av rätt exklusiva träslag och kostar därför en slant. Frågan är var jag ska sälja mina grejer? Jag vill inte hålla på med en egen sajt och spendera så lite tid som möjligt på marknadsföring. Jag vill sälja få produkter till folk som uppskattar kvalité. Kollade en del på Etsy, men utbudet är enormt där och majoriteten verkar inte hålla så väldigt hög nivå vilket får mina grejer att se överprisade ut.

    Finns det någon bra plattform för exklusivare prylar? Och vilka marknadsplatser finns det på svenska marknaden, om vi börjar där?

    #182282
    SimonForslund
    Deltagare

    Hej,

    Det absolut smidigaste hade nog varit om du började sälja direkt till butiker, be dem testa lägga upp din produkt på sin e-handel. Erbjud dem 0 risker, du levererar snabbt direkt till dem vid beställning.

    Man kan sälja via t.ex.
    Houzz.com
    Fancy.com
    (En hel del svenskar som använder dessa sidor, framförallt Houzz).

    #182560
    Roomly
    Deltagare

    Det finns också svenska alternativ på detta. Kolla in vår marknadsplats med fokus på heminredning och möbler http://roomly.se.

    Vi har idag de flesta stora återförsäljare inom inredning och möbler i Sverige men också en hel del mindre företag som önskar få sina produkter presenterade till nya kunder.

    Bara att kontakta oss så ser vi till att hitta en smart lösning tillsammans.

    / Sebastian

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.