|
|||
|
|||
![]()
Hej,
Vet inte om jag bör starta en helt ny tråd, men hittar ingenstans att posta så jag gör ett försök här! Någon som vet vilken ehandels plattform man skulle kunna använda sig av för att få liknande funktioner och design som: http://www.bulkpowders.se/?dpc=SE1FF...FVFnGQoddfMFfw |
Annons |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tjenare, Bulkpowders använder sig utav Magento Enterprise. Men jag tror att Jetshop kan erbjuda liknande funktioner samt design.
Slå Juhani Mäkinen en signal så kan han nog hjälpa dig. Allt väl! Mvh Robert Larsson |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ska ta och kika på Magento Enterprise och Jetshop, vem är Juhani Mäkinen och vart kan jag få tag i honom? Tackar igen! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ser att de använder Magento samt som ''Ecommerce'' och Firebase som framework, vet inte riktigt vad framework innebär (Total nybörjare) haha, nu vet jag iallafall att builtwith.com finns! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tack Robert för ditt omnämnande. Jag kan nås på juhani.makinen@jetshop.se eller 0707-633270 ifall du vill veta mer om våra tjänster och lösningar. Tack på förhand, ha en fortsatt fin dag/ Juhani Mäkinen, Jetshop AB |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|