E-Handelsplattform rekommendation - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-06-12, 01:06
unknowngenius unknowngenius är inte uppkopplad
Ny medlem
E-Handelsplattform rekommendation ingen
E-Handelsplattform rekommendation ATEA

Reg.datum: apr 2017
unknowngenius is on a distinguished road
Standard E-Handelsplattform rekommendation

Hej!

Det är så här att jag och mina kollegor har tänkt starta en webbshop.
Vi researchar och funderar hur vilket alternativ som är bäst...

Vi har kikat in JetShop/Askås/Starweb som verkar ta någon startkostnad, designkostnad samt månadsavgift.
Har ni några erfarenheter om dessa? I så fall skulle vi vara extremt tacksamma om ni kunde dela med er era erfarenheter.

Ett annat alternativ är att anlita en webbyrå och be de skapa en webbsida som kör antingen Magento eller WooCommerce.

Har läst tillräckligt med reviews på Magento vs WooCommerce, min slutsats är att Magento passar större webbshop och WooCommerce lite mindre-mellan, men båda fungerar och är i princip nästan lika bra. Om ni har andra åsikter så får ni också skriva de!

Min fråga är helt enkelt om ni har några erfarenheter om JetShop/Askås/StarWeb samt vilket alternativ ni hade valt, system som de 3 nämnda kör, eller egen hemsida med Magento/Woocommerce?
Svara med citat
Annons

Gammal 2017-06-15, 13:31
Juhani.makinen Juhani.makinen är inte uppkopplad
Ny medlem
E-Handelsplattform rekommendation Jetshop
E-Handelsplattform rekommendation Jetshop AB

Reg.datum: apr 2017
Juhani.makinen is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av unknowngenius Visa inlägg
Hej!

Vi har kikat in JetShop/Askås/Starweb som verkar ta någon startkostnad, designkostnad samt månadsavgift.
Har ni några erfarenheter om dessa? I så fall skulle vi vara extremt tacksamma om ni kunde dela med er era erfarenheter.

Ett annat alternativ är att anlita en webbyrå och be de skapa en webbsida som kör antingen Magento eller WooCommerce.

Har läst tillräckligt med reviews på Magento vs WooCommerce, min slutsats är att Magento passar större webbshop och WooCommerce lite mindre-mellan, men båda fungerar och är i princip nästan lika bra. Om ni har andra åsikter så får ni också skriva de!

Min fråga är helt enkelt om ni har några erfarenheter om JetShop/Askås/StarWeb samt vilket alternativ ni hade valt, system som de 3 nämnda kör, eller egen hemsida med Magento/Woocommerce?

Hej

På Jetshop jobbar vi huvudsakligen med en revenue share modell där vi gärna ser oss mer som en partner än som en teknikleverantör. Vi blir engagerade i att hela tiden försöka hjälpa kunden att öka sin försäljning genom en rad olika åtgärder både på kort och lång sikt.
i vårt Jetshop Elastic upplägg ingår utöver affärsutvecklingen också alla tilläggsverktyg, Jetshop Channels samt Hyperdrive (www.jetshop.se/hyperdrive).

Vill ni veta mer om hur vi jobbar så är du hjärtligt välkommen att höra av dig till mig på juhani.makinen@jetshop.se eller på telefon 0707-633270

Lycka till i jakten!

Mvh/ Juhani Mäkinen, Jetshop AB
Svara med citat
Gammal 2017-06-15, 15:15
SkalHuset.se SkalHuset.se är inte uppkopplad
Nyfödd
E-Handelsplattform rekommendation https://skalhuset.se
E-Handelsplattform rekommendation Lowwi AB
E-Handelsplattform rekommendation @SkalHuset

Reg.datum: maj 2012
SkalHuset.se is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av unknowngenius Visa inlägg
Hej!

Jag brukar tänka på detta inlägg (och tråden) när jag läser liknade poster: Checklista - nybörjare

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp