Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Byte av ehandelsplattform, mindre företag.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104377
    Haddock
    Deltagare

    Sitter idag hos en mindre webbshops lev och är inte särskilt nöjd.

    Har idag kopplingar till visma från butiken och klarna, krånglar med dibs.
    Vi omsätter i år runt 5 mille och ökar stadigt och vill ha något att växa i.

    Har dels kollat på woocommerce lösningar, finns det byråer som sköter drift utan att låsa in en i onödan, eller kör man allt själv?

    Sen andra vanliga leverantörer, Textalk etc, vem skulle man välja där?

    MVH/

    #184256
    Nicklas
    Deltagare

    Allt beror på vad du har för krav.
    Vi gick till kodmyran och har dubblat omsättningen och kunnat ha samma bemanning tack vare effektivare admin.

    #184257
    Haddock
    Deltagare

    Textalk, vad tycker ni om det?
    Alt köra Woocommerce?

    #184258
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Woocommerce förutsätter att du kan knacka kod anser jag. Annars kommer du slita av dig håret eller köpa in alla tjänster när du vill utveckla för det kommer krävas om du kör med Woo.

    Textalk har jag testat och inget jag gillar, men så kan jag inte heller koda.

    Hade jag omsatt 5 miljoner hade jag lagt mig hos kodmyran. Kört deras plattform innan och det är en seriös plattform som man sparar massor med tid på då deras admin är uppbyggt för att spara tid, då dessa själva drivit och driver shoppar och vet vad vi e-handare kräver. Här behöver du inte kunna något med kodning etc. Men med andra öppna lösningar är detta mer eller mindre ett krav om du inte ska sitta med huvudvärk.

    @Haddock 90829 wrote:

    Textalk, vad tycker ni om det?
    Alt köra Woocommerce?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.