Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Byta över fr Nordisk e-handel t Magento

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104844
    Upandforward
    Medlem

    Hej,
    Jag undrar om någon har efterenhet av att byta över mellan evalents två system Nordisk e-handel till Magento för att skapa förutsättning för expansion och högre volymer?
    Tack
    UaF

    #185799
    Jonkejober
    Deltagare

    @Upandforward 92887 wrote:

    Hej,
    Jag undrar om någon har efterenhet av att byta över mellan evalents två system Nordisk e-handel till Magento för att skapa förutsättning för expansion och högre volymer?
    Tack
    UaF

    Har inte den erfarenheten men vad är det som begränsar den i Nordisk e-handel? Finns väl en hel del större företag som kör deras lösning?

    #185803
    Upandforward
    Medlem

    @Jonkejober 92897 wrote:

    Har inte den erfarenheten men vad är det som begränsar den i Nordisk e-handel? Finns väl en hel del större företag som kör deras lösning?

    Jag lyssnar gärna på mer erfarna, men vad jag förstått är Nordisk e-handel relativt oflexibel och kanske inte klarar större volymer? Satsningen framåt verkar även ligga mer på Magento… Rätta mig gärna om jag har fel…

    #185805
    maxbre
    Deltagare

    Vilken typ av produkt ska du sälja?

    #185776
    Filip_eValent
    Deltagare

    Hej Upandforward

    Jag tar gärna en dialog kring vad du har för behov så kan vi se vad som är bästa valet. Som Jonkejober säger så har vi stora butiker som kör på NEH och plattformen i sig utmärker sig genom att vi kan skräddarsy lösningar så eventuellt byte handlar främst om man har specifika krav som Magento löser bättre.

    //Filip – Projektledare, eValent

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.