Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Vilken plattform passar bra med liten budget?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105160
    robban7273
    Deltagare

    Som rubriken lyder: Vilken plattform passar bra med liten budget?

    #186649
    Dynacube
    Deltagare

    @robban7273 94080 wrote:

    Som rubriken lyder: Vilken plattform passar bra med liten budget?

    Jag skulle rekommendera WordPress med WooCommerce! Du kan lära dig gratis på Youtube om hur du hanterar dessa system och denna plattform har brett stöd för olika funktioner och tjänster.

    #186656
    jejjcop
    Deltagare

    Jag rekommenderar klart WooCommerce för WordPress. Det är helt gratis och väldigt flexibelt.

    Hela 20-30% av alla webbshopar i världen drivs av just WooCommerce (!) så det är en säker lösning med mängder av olika plugins att välja mellan (många är också gratis)

    #186975
    dawgnancy
    Deltagare

    Hi! WooCommerce is not a standalone platform, it is a plugin that you can integrate into your WordPress website to transform it into an ecommerce store. WooCommerce has an intuitive interface, thus you can set up an ecommerce store on your own. Anyone familiar with WordPress coding even without deep technical knowledge can easily learn how to deploy and run the WooCommerce website without too much effort.
    Moreover, WooCommerce provides a setup wizard that takes you through all the essential steps to set up your store like creating pages, choosing the language, configuring payments, and shipping methods. You only need to follow the guide and configure everything correctly. We’ve written an article here. Check it out.

    #186989
    Bullen12
    Deltagare

    Vill du ha en liten webbutik som är enkel att bygga skulle jag rekommendera WordPress med Astra och Elementor. Du kan se den på dvu.se/referenser, gratis plugin och tema :)

    #187823

    Hej Robban,

    Du kan bygga din egen Magento-, Shopify- eller Woocommercebutik väldigt billigt.
    Alla går att testa mer eller mindre gratis om du har köpt en domän och har webhotell.

    MVH

    Andreas Porslund – E-handelschef

    #189807
    Jesper B
    Deltagare

    För en nybörjare som inte är bra på det tekniska tycker jag Shopify är ett utmärkt val. Det kostar ca $30 i basavgift, sen kan det tillkomma lite små övriga utgifter om man vill ha extra tillägg osv. Jag har drivit min webbshop https://thunderfitness.se/ via Shopify sen 2019. Men nu har jag en utvecklare som ska bygga om den i WooCommerce vilket ger mer flexibilitet. Är du kunnig kan du starta ännu billigare med WooCommerce, men om du som jag inte är så tekniskt kunnig är Shopify ett mycket enkelt val enligt mig 🙂

    #190126
    dippi
    Deltagare

    Vi kör också med WordPress och Woo commerce som jag har fixat själv. Hör av dig om du behöver hjälp. Kan hjälpa dig så mycket jag kan.Kostar inga stora pengar att köpa en snygg wordpress tema.
    Vi har sida Urmakeriet i Lerum

    #191117
    John Lundgren
    Deltagare

    Har själv börjat med startpaketet https://www.starweb.se/jamfor-butiksstorlekar/

    #196646
    malmberga
    Deltagare

    Har du valt någon plattform än?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.