Hej,
undrar om det är fler med samma problem? Har haft nu Affärsystemet Specter och webshop Abicart i snart två års tid och verkar inte som att kundtjänst på en eller den andra bryr sig så mycket om problemet. SÅ jag vänder mig här och hoppas någon kan hjälpa lite.
Nu sedan jag kopplade in Specter som affärssystem har jag haft många osynkade produkter. Så om lagret har en 2 produkter t ex – då visar webshoppen 0. Svårt att sälja produkter som aldrig syns i lagret. Så går jag in och manuellt ändra lager värde i specter och Abicart. Så det håller sig ett dyng sedan går den tillbaka till noll. Det är nu många produkter i lager som jag måste manuellt justera dagligen för att kunna sälja.
Specter kanske inte är känd för att ha världens bästa kundtjänst, men det här börja bli löjligt. Ingen svarar och alla ryker bara axlarna och skyll på varann.
Har ngn tips?
tack
ken