Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar osynkade affärssystem Specter och Abicart – lagervärde som inte stämmer

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105238
    shawlogic
    Deltagare

    Hej,
    undrar om det är fler med samma problem? Har haft nu Affärsystemet Specter och webshop Abicart i snart två års tid och verkar inte som att kundtjänst på en eller den andra bryr sig så mycket om problemet. SÅ jag vänder mig här och hoppas någon kan hjälpa lite.

    Nu sedan jag kopplade in Specter som affärssystem har jag haft många osynkade produkter. Så om lagret har en 2 produkter t ex – då visar webshoppen 0. Svårt att sälja produkter som aldrig syns i lagret. Så går jag in och manuellt ändra lager värde i specter och Abicart. Så det håller sig ett dyng sedan går den tillbaka till noll. Det är nu många produkter i lager som jag måste manuellt justera dagligen för att kunna sälja.

    Specter kanske inte är känd för att ha världens bästa kundtjänst, men det här börja bli löjligt. Ingen svarar och alla ryker bara axlarna och skyll på varann.

    Har ngn tips?

    tack
    ken

    #186821
    erzuruma
    Deltagare

    Tja!

    Jag är ganska ny användare av Specter och använder det tillsammans med wikinggruppens webshoplösning. Har dock inte använt det lika länge som dig utan snart två månader men kan instämma med dig, ganska snabbt direkt efter kopplingen mellan systemet så var uppdateringarna/synkningen knakig och fungerade inte som de skulle. Ena sidan säger att det är de andras fel o vice versa. tog 3 veckor för dem att lösa problemet som nu förhoppningsvis ska vara löst. Jag får se hur länge det håller.
    Men helt klart man blir fundersam hur de tänker.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.