Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Hosting – GleSYS

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95995
    danielandersson
    Deltagare

    Det här handlar kanske inte riktigt om någon plattform, men hittade ingen bättre avdelning.

    Det här är heller inte någon fråga utan bara ett “faan va ni är bra!”.

    Vi har använt GleSYS (Serverhotell, VPS-hosting och webbhotell – GleSYS) ett antal år nu och bara varit nöjda. Allting fungerar otroligt bra, linorna är snabba och supporten svarar oftast inom 15-20 minuter (ÄVEN kvällstid).

    Supporten är (självklart) trevliga och otroligt kunniga.

    Det är så otroligt sällan man stöter på företag som kan sin sak OCH är trevliga OCH bara fungerar, så det känns som om man borde ta sådana här tillfällen i akt och faktiskt visa upp sin kärlek :)

    Så tack GleSYS för otroligt bra service!

    #122535
    Dan
    Deltagare

    Kan bara hålla med. Glesys är ett fantastiskt företag och jobbar precis som en bra e-handlare. De överlevererar alltid och är sjukt tillmötesgående.

    Dessutom är Glenn medlem på forumet och driver faktiskt egen e-handel också!

    #122536
    Rob
    Deltagare

    Jag håller med. Jag har en “managed” server där för viktiga sajter och en som jag sköter om själv för mina hobbysajter. Jag är mycket nöjd med deras service.

    #122537
    jockesoft
    Deltagare

    Kan bara hålla med.

    Bytte från binero till en VPS hos Glesys i början av året, den support och hjälp jag fick att flytta över allting var riktigt bra och prestandan samt upptid som vi fått är kanon. :)

    #122548
    Joel
    Deltagare

    Instämmer med övriga talare! Vi har mycket att tacka GleSYS för…

    #122549
    pete
    Deltagare

    jahopp, då har glesys snart en ny kund i mig. binero är ett sjunkande skepp

    bra tråd, när serviceföretag faktiskt är grymma och levererar är det sällan lika väsen som när saker inte funkar

    #122552
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Jag har noll och då menar jag verkligen noll koll på olika serverhotell , vilka det finns eller annat, i min värld ska det bara funka :)

    Men när till och med jag har hört detta med Binero så kan det inte vara bra.

    @pete 19350 wrote:

    jahopp, då har glesys snart en ny kund i mig. binero är ett sjunkande skepp

    bra tråd, när serviceföretag faktiskt är grymma och levererar är det sällan lika väsen som när saker inte funkar

    #122553
    pete
    Deltagare

    @Jimmy Öström 19353 wrote:

    Jag har noll och då menar jag verkligen noll koll på olika serverhotell , vilka det finns eller annat, i min värld ska det bara funka :)

    Men när till och med jag har hört detta med Binero så kan det inte vara bra.

    precis. men det ska man inte behöva ha heller, om man betalar för managed. Sedan gör ju inte saker som: Binero… ta domäner för binero kunder!! – WN bättre för binero

    de brukade vara bra, men jag byter. sunkigare kontrollpanel/system har jag inte sett på så många ställen heller (har fortfarande inte fått nya efter x antal år)

    #122556
    Lastbryggan
    Deltagare

    Inställer mig i ledet av nöjda kunder, Jag kör managed hosting och egen mailserver hos dem. Två tummar upp för Glenn och resten av gänget som vet vad kundvård och service betyder.

    #122559
    tonys
    Medlem

    Instämmer också, har många servrar hos Glesys sedan 2006.
    Supporten och allting är suverän.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.