Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Någon med Sitoo webshop och deras butikskassa?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102400
    Stefan72
    Deltagare

    Nån som använder detta?
    Har ju bara en enkel butik på nätet som jag haft på sidan av men nu framledes är det tänkt att jag ska satsa på en fysisk butik också och behöver en normal kassa för att förenkla. Har bara kontantfaktura nu och det är ju lite tungjobbat.
    Har dessutom dåliga erfarenheter av kopplingar mellan bokföring och ehandel. Det känns som att man ska inrikta sig på ehandel fristående och sen bara köra över det dagliga rapporterna. Det lilla merjobbet är enklare än att reta upp sig över alla småbuggar i kopplingen som jag har nu. (Fortnox-starweb)

    Finns det nån annan webshop med fungerande butikskassalösning?

    #161021
    DanielLiden
    Deltagare

    Också intresserad av erfarenheter av Sitoo. Ser bra ut, ringer man företaget får man rejäla svar på frågor. Fysiska kassan ser imponerande ut men kostar en del och jag saknar kortbetalning via Samport.

    #161026
    FredrikGust
    Deltagare

    Det är rätt många som saknar kortbetalning via Samport. Vi har Samport för betalterminal i butik men Klarna+Payer i nätbutiken. Kör dock inte Sitoo utan Kodmyran+Easycashier.

    De har några referenser hos Sitoo som verkar köra deras kassa. Provjandla eller besök en butik så går det säkert få veta mer om hur det verkligen fungerar.

    #161031
    Stefan72
    Deltagare

    och för oss som inte begriper nånting, vad är fördelarna med samport?

    #161035
    DanielLiden
    Deltagare

    OT: Vi har väldigt goda erfarenheter av Samport i ett flertal år och använder dom nu i både butik och i webshop. Känns trist att behöva byta bara för att t.ex. Sitoo inte stödjer dem.

    Därför vore det schysst med input om Sitoo så man vet om det är värt att byta.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.