Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Woocommerce stöd för Fyndiq och CDon

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102612
    ShiningStar
    Deltagare

    Hej,

    Idag sköter vi mycket av vår försäljning via Fyndiq och CDon. Vi skulle gärna utöka stöd för vår e-handelsplatform som är baserad på WordPress/Woocommerce, att även kunna hantera försäljningen på Fyndiq och CDon via vår hemsida.

    Både CDon och Fyndiq har APIer för att möjliggöra stöd till externa plattformer. Undrar ifall någon har lyckats få till detta. Är då intresserad av att komma i kontakt med dig.

    Annars vill jag gärna öppna upp för möjligheten att söka några medlemmar här som kan tänka sig gå ihop och dela på utvecklingskostnader för att få stöd för dessa försäljningskanaler i Woocommerce.

    Kontakta mig gärna då jag gärna ser till att driva igenom detta så snart som möjligt.

    Mvh
    /E

    #178045
    Blixttryck
    Deltagare

    Hej.

    Vi är intresserade, främst av Fyndiq i så fall.

    Skicka gärna PM med mer information om det blir aktuellt.

    Mvh

    #178104
    Blixttryck
    Deltagare

    Ingen pm från TS.

    Någon annan som är intresserad?

    #178112
    Joel B
    Deltagare

    Hej,

    Som de flesta av er troligtvis känner till, lanserade vi en integration mot Fyndiq för PrestaShop i slutet av 2014. Vi fick såpass bra feedback på kommunikationslösningen mellan butiksplattformen och Fyndiq, att det t.om. strömmade in förfrågningar om vi kunde ta fram en liknande lösning för WooCommerce.

    Jag kan avslöja att vi arbetat med en lösning till Fyndiq för WooCommerce sedan ett par veckor tillbaka som kommer följa samma beteende och mönster av hantering, som den vi tagit fram för PrestaShop.

    För att få någon form av förståelse över hur detta kommer att fungera för WooCommerce, kan ni titta på informationsbeskrivningen av vår befintliga integration mot PrestaShop här, där ni även finner bildinformation.

    Inom kort kommer vi söka efter minst 1 pilotkund, jag ber om att få återkomma.

    Trevlig helg!

    Mvh
    Joel Bahar
    Prestaworks.se

    #178113
    hardcoredeluxe
    Deltagare

    Har kontaktat en firma som ska hjälpa mig men dom väntar på att Fyndiq nya API2 ska släppas.

    Mvh Henrik

    #178128
    Joel B
    Deltagare

    Första versionen av Fyndiq’s API (v1) är fantastiskt sett till funktionaliteten de har med notifieringssystemet. Tack vare den funktionen kan man utveckla kommunikationslösningar med nästintill 100% lagersynkronisering.

    Därför väljer vi att fortsätta producera vidare material mot Fyndiq baserat på befintlig API. Jag återkommer med vidare information!

    Med vänlig hälsning,
    Joel Bahar

    #178177
    Joel B
    Deltagare

    Vi söker redan nu en (1 st) pilotkund för att testa Fyndiq för WooCommerce.

    Krav för pilot i detta ändamål:

    – Exportera mellan 100-500 artiklar
    – Ett relativt högt orderflöde
    – Ett artikelsortiment som har art. nr på produkter såväl som variationer/attribut

    Det är små delar som kvarstår för 100% funktionalitet. Vi vill dock redan nu erbjuda möjlighet att ansöka om att testa integrationen så att vi är redo för test när allt står klart.

    Nedan bjuder vi på några bilder.

    #178187
    hardcoredeluxe
    Deltagare

    Väldigt intresserad men har väl inte det höga ordervärdet tyvär :(

    #178861
    Joel B
    Deltagare

    Integrationen finns nu klar och mer information om Fyndiq för WooCommerce hittar ni på länken: http://www.wooworks.se/fyndiq/

    Trevlig sommar!

    Mvh
    Joel Bahar

    #186028
    Skalsidan.se
    Deltagare

    Hej

    Någon som vet om det finns någon koppling/plugin mellan Woocommerce och CDON?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.