Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103006
    Franky
    Deltagare

    Hallå! Är det någon som har erfarenhet av Sitoo? Fördelar & nackdelar?

    #179598
    rednec1987
    Deltagare

    Hej Franky,

    Jag använder mig av Sitoo på våran webbshop.

    Deras Webbshop har några år på nacken men fungerar bra, responsiv design och bra funktioner. Krånglar aldrig och fungerar 99.9 % av tiden. Stabil och ganska enkel när man väl lärt sig den.

    Nackdelen med Sitoo är deras support, det är svårt att få hjälp av dom och det går aldrig att “fixa” nåt om man vill ha någon ändring. Dom gånger det varit nåt fel så måste man överbevisa dom innan man får någon hjälp. Det är det tråkiga med dom.

    Så är du ny inom E-handel välj inte Sitoo som plattform det pga du måste lära dig deras plattform utan support. Då kanske Wikinggruppen är bättre har haft dom i andra samanhang med hemsidor och dom har väldigt bra support tycker jag.

    Lycka till i djungeln med plattform!

    //Jonas

    #179601
    Stefan72
    Deltagare

    jag har tittat på sitoo och tyckte det var jättebra tills man frågade lite, de enda svar man fick var från en mall och de struntade helt i att svara på övriga saker fast man frågade flera gånger. De frågor jag ställde var dessutom ganska så fundamentala för nån som pysslar med webshopar i allmänhet så det var inget särskilt tekniskt.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.