Plus Forum E-handelsforumet Ehandelsnytt Ehandelsnytt #16

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #94682

    Här kan veckans nyhetsbrev diskuteras och kommenteras.

    #112182
    danielandersson
    Deltagare

    Är vi ensamma om att ha blivit spammade av Eseco?

    Är det Klarna som delat med sig av vår emailadress måntro?

    #112184
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    vi är inte spammade i alla fall:)

    #112187
    OlofB
    Deltagare

    Har inte fått ngt spam heller :)

    #112188
    danielandersson
    Deltagare

    Då hatar dom oss helt enkelt ;)

    #112189
    GregerA
    Deltagare

    Eller så har vi andra vassare spamfilter … :rolleyes:

    Det har däremot kommit ett utskick från iphoneshopen.se … o jag som inte har nån iPhone. :p

    #112191
    danielandersson
    Deltagare

    @GregerA 7673 wrote:

    Eller så har vi andra vassare spamfilter … :rolleyes:

    Det har däremot kommit ett utskick från iphoneshopen.se … o jag som inte har nån iPhone. :p

    Dang, det som är felet!

    Spamma är framtiden, helt klart. Det är så man framstår som seriös. Eller vänta lite här nu.. [klura]

    #112193
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Själv blev jag uppringd till Kodmyran av en säljare på e-butik som tyckte att swecat borde byta butikslösning och att han gärna demonstrerade e-butiks nya lösning….

    Jag visste inte vad jag skulle säga, blev helt paff 😮 och funderade på att spela med och få en visning, men besinnade mog och till slut frågade jag om han läst copyrighten längst ner på swecat. Nej sa han. ok sa jag gör det. sedan väntade jag tills poletten skulle trilla ner när han sa, jaha ni kanske inte vill byta lösning. Nej tack sa jag.

    så här i efterhand vet jag inte om jag ska skratta åt säljarens klantighet, eller gråta åt att vi är så okända på marknaden. :(

    #112195
    danielandersson
    Deltagare

    Ungefär som när härliga Finn.no ringde och frågade om vi ville finnas med där, för att nå ut till norska kunder.

    Jag frågade när vi började skicka till Norge. Det kunde han inte riktigt svara på ;)

    #112199
    GregerA
    Deltagare

    @Kodmyran 7677 wrote:


    så här i efterhand vet jag inte om jag ska skratta åt säljarens klantighet, eller gråta åt att vi är så okända på marknaden. :(

    Det ringer titt som tätt säljare som säger att vårt telefonabonnemang är för dyrt, och att de kan ge oss jättestora besparingar.

    När de väl inser att vi har IP-telefoni så har de plötsligt inte så mycket att erbjuda.

    Lär man sig inte att kvalificera sina prospects på säljkurserna nuförtiden?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.