Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik feedback på B2b site, tradiq.com

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103633
    SandL
    Deltagare

    Hej,
    Jag har skapat en B2b site http://www.tradiq.com med ganska oändliga möjligheter. Problemet är att jag har fastnat i ett smalt visuellt rör och kommer liksom inte ut ur boxen för att sätta den sista prägeln.

    Det här är egentligen mitt första projekt, det blev dock lite stort. :-)

    Vi har medvetet inte lagt till alla funktioner som vi tror vi behöver då dessa dels kostar arbetstid men också kräver avtal på olika sätt. Gäller att finishen blir rätt.

    Grundtanken är att företag ska kunna lägga ut sina produkter till sale i bulkform men också ha sale per enhet. Det är också tänkt att säljande företag ska kunna marknadsföra sin verksamhet. Det ska inte kosta något att skapa ett konto och lägga ut sina produkter. Våra intäkter blir när ett köp av produkt sker. En säker betalplattform ska användas, nu har vi endast installerat Paypal då det kunde göras utan större process.

    Jag önskar att några är intresserad av att skapa konto, lägga ut produkter och på ett konstruktivt sätt kommentera sina åsikter, antingen via ehandel.se eller till mig personligen.

    Våra produktkategorier är idag endast kläder och accessoarer, om ni har andra produkter och vill lägga ut för test så välj bara en kategori. Alla produkter som inte stämmer med kategorierna kommer att nollas vid senare tillfälle.
    Vi har ett stort urval av kategorier som kan läggas till.

    Tack på förhand
    mvh
    Stefan L

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.