Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Myhat.se

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103851
    HJB
    Deltagare

    Hej!
    Min första E-handel är nu uppe och jag uppskattar verkligen om ni har tid att ge mig feedback på det! Måste utvecklas man kan inte stå still. Inte ens några månader! :)

    https://myhat.se
    Kepsar – Mössor

    #182712
    MyJosephine
    Deltagare

    Har du arbetat med anpassad design för butiken eller det är enbart en designmall?

    #182715
    Stuffs
    Deltagare

    Då det är wikinggruppen så antar jag att de designat hela sidan på uppgifter från beställaren. Wikinggrupen är för övrigt mycket bra.

    #182717
    HJB
    Deltagare

    Det har jag inte arbetat med själv.

    #182729
    feelingSafe
    Deltagare

    Snygg sida! Stort sortiment på produkter! Har du alla produkter på lager redo att skickas?

    #182768
    HJB
    Deltagare

    @feelingSafe 88590 wrote:

    Snygg sida! Stort sortiment på produkter! Har du alla produkter på lager redo att skickas?

    Allt finns hemma för leverans direkt. = )

    #182780
    Al3n1994
    Deltagare

    Hej,

    Hade försökt ordna så att alla bilder har vit bakgrund, det ger ett mer professionellt intryck.

    På sidan “om oss” finns några stavfel, hittade denna när jag kollade snabbt. Varken besökare eller sökmotorer gillar detta.

    “MyHat AB är ett bolag som startade 2016 med att säljer det du har på huvudet i en Onlinebutik.”

    Sedan tycker jag att du har väldigt mycket ankartexter på sidan. Jag tycker personligen att det ser oproffsigt ut.

    Det är även önskvärt med större textstorlek på startsidan så att det är lättare att läsa texten.

    #182800
    HJB
    Deltagare

    Tack!= )
    Skall gå igenom.
    Ankartexterna skall vara borta nu. Fick fler som tyckte så.
    Angående storlekstexten så funderar jag på om produkterna kommer för långt ner om jag lägger det större : ( Moment 22..

    #182812
    HJB
    Deltagare

    Hej igen Ehandel!
    Jag har fundera länge på om man stör sig på att bilderna är olika. Gör man det?
    Typ att vissa ha vit bakgrund medans några har lite mer grå. Samt att några av produkterna sitter på ett huvud och några göra inte det.
    Hoppas ni förstår. = )

    #182825
    Kaffetest
    Deltagare

    @HJB 88702 wrote:

    Hej igen Ehandel!
    Jag har fundera länge på om man stör sig på att bilderna är olika. Gör man det?
    Typ att vissa ha vit bakgrund medans några har lite mer grå. Samt att några av produkterna sitter på ett huvud och några göra inte det.
    Hoppas ni förstår. = )

    Jag tycker personligen att det ser snyggare ut när bilderna är enhetliga. Men framför allt så uppfattas sidan som mer professionell, vilket kan vara en angeläget som mindre e-handlare. Om du kan Photoshop eller liknande så kan med enkelhet ta bort grå bakgrund mot en färgstark mössa.

    Lycka till! :)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.