Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik skyltab.se – Giv oss gärna feedback!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103959
    bolets
    Deltagare

    Hejsan forumvänner. Vi har nu arbetat med småfixar i 6 månader sen vår flytt till wikinggruppen. Hur tycker ni det ser ut? Är något oklart? Har vi missat något? Skulle ni som kund sakna något? Några tips på förbättringar?

    Adressen till sidan är https://skyltab.se

    Med vänliga hälsningar
    Martin

    #183113
    bolets
    Deltagare

    Ingen vänlig själ med några minuter över som kan ge feedback?

    #183114
    ivar123
    Deltagare

    Logga ser smått oseriöst ut. Hitta gärna typsnitt från dafont.com

    Nu känner jag inte till din målgrupp, men det du har på slidern. Är det verkligen relevant?
    Tänk på att du har ditt sortiment under

    Hemsidan ser tillräcklig trovärdig ut skulle jag säga. Det viktiga är nu ditt erbjudande och marknadsföring

    #183117
    Jolo
    Deltagare

    Hej,

    Tycker sidan ser bra och ren ut :) men som föregående skrev så borde ni titta på att skapa en proffsigare logga.
    Nu ser det mest ut som man skrivit namnet rakt på sidan, inte som ett varumärke.
    Det plockar snabbt ner intrycket då resten håller en annan stil.

    Jag reagerade också på slidern, första bilden visar ert lager, vilket kan skapa frågetecken om man kanske bara råkar komma in på er sida och inte vet vad ni säljer, kanske kan man tro ni er en 3PL eller tillhandahåller lagerplats.

    Tycker knapparna ni har under slidern är väldigt tydliga, rena och bra men hade nog försökt lyfta fram/upp dessa så det är de man ser i första hand, så man direkt ser vad ni säljer och direkt kan klicka sig vidare på önskad kategori.

    Följande är säkert en smaksak men jag kan tycka att eftersom ni har blå bakgrund och knapparna har blå bakgrund så flyter de ihop lite. Skulle man kanske ha en vit bakgrund på antingen knappar eller bakgrund.

    Annars en snygg sida, kan man fråga om ni byggt den själva eller om det är wikinggruppen som byggt åt er? :)

    #183153
    bolets
    Deltagare

    Ivar123/ Tack för din feedback. Jag tar med mig kritiken ang vår “Logga”. Ang slidern så känner jag att den är lite mysig men vi skall såklart lägga in erbjudanden i den framöver. Det flesta av våra kunder kommer rakt in på kategorierna dock.

    #183154
    bolets
    Deltagare

    Jolo/ Tack också för din feedback! Vi får ta ett internt möte angående loggan. Såklart att det skall utstråla varumärke.

    Angående sliderbilden så kanske man skall ha detta som en 2:a bild och nån produktsamlingsbild som förstabild.
    Angående kategoriknapparna så kanske vi skall göra ett förslag med annan bakgrundsfärg och testa. Jag vet inte om att lyfta upp dem… Tycker ju slidern ger ett modernt intryck men jag skall suga på den.

    Angående sidan så har wikinggruppen varit grymma att arbeta med. Vi kommer ifrån talex och skillnaden är enorm.
    Vi gjorde en utförlig grafisk idé som skickades över till wikinggruppen. Sen petade de in precis vad vi ville ha. Sen har vi tillsammans moddat & tweakat så den blivit som vi önskat efter 6 år med vår gamla sida.

    #183195
    bolets
    Deltagare

    Vi håller på att ta fram en ny logga som är lite mer genomarbetad samt tagit fram ett par förslag på knappar (Under slidern) som kanske syns bättre.

    Hade dock varit väldigt glad över ytterligare konstruktiv kritik.

    Med vänliga hälsningar
    Martin

    #183196
    spelet
    Deltagare

    Jag vet inte – men en logga kanske som har med skyltar och exponering att göra? Detta gjorde jag på 1 minut. (säger jag utan att skryta)

    http://imgur.com/a/8eKEN

    #183199
    bolets
    Deltagare

    spelet, Tack för input. Ja loggan är under luppen för att utvecklas. Tack även för ditt förslag.

    #183202
    Jolo
    Deltagare

    Kul att ni är nöjda med Wikinggruppen :)

    Är inne på att använda dem, tittade på Talex också men antar att ni inte rekommenderar dem då 😎

    Fick ni bygga butiken under 6 månader, utan månadskostnad, i Wikinggruppen eller måste man även betala under uppbyggnaden?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.