Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Behöver feedback – Alla tips är välkomna!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103980
    borre
    Deltagare

    Hej, jag har under 3 årstid haft stora planer på att lansera en e-handel, vilket inom kort är sagt och gjort. Jag är grundare till en av Sveriges största chatt mötesplatser, vid namn upphetsad.se – vi har en trafik på ungefär 140 000/unika besökare per månad. Som ni kan lyssna på domännamnet så kommer jag nu att lansera en e-handel som skall sälja vuxenprodukter. Jag har stegvis byggt upp ett varumärke, vi har närmare tusen likes på Facebook.

    Demo till vår shop hittar ni på: http://109.74.0.128/~uppshop/

    Vi har under ett par månader arbetat på hemsidan, optimerat texter samt ordnat ett lager. I jämförelse till våra konkurrenter så antar jag att vi har fler besökare än de flesta, jag vill även påstå att vi ligger några steg före vad det gäller utvecklingen på vår hemsida.

    Vad tror ni? Jag tar varsamt till mig all feedback som ni kan ge, då jag är ny inom e-handel. :) Tusen tack!

    #183191
    borre
    Deltagare

    Ingen som har någon feedback att ge? :)

    #183444
    MyJosephine
    Deltagare

    Var ett tag sedan du undrade om feedback – önskar du fortfarande sådan och gäller det på själva domänet eller fortf. demo-versionen?

    #183901
    HelloDetail
    Deltagare

    URL:en till demo-butiken fungerar inte :(

    /Joakim

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.