Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Kritik/input på Fiskskaldjur.se

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105393
    Mikael_ahl
    Deltagare

    Tjenare alla goa gôbbar & damer!

    Ni vet känslan när man har en kola fabrik i huvudet och inte hittar “fel” längre.
    Där är jag nu, sitter på ett egetutvecklat backend & webshop system som jag precis lanserade.

    Jag sitter och funderar på om det är något som ni anser kan förbättras eller fixas till!

    Kort om oss så ni har lite att gå på, vi är en vanlig fiskaffär som har butiker i GBG & STHLM och tänker att vi ska ge oss ut i 2021 redan under 2020 så man är lite förberedd på att ta ett företag från 1980 till 2020-talet! ;)

    Länk: fiskskaldjur-webshop
    // Mikael

    #187062
    Mr Jonas
    Deltagare

    Hej, sidan är enkel. (inte problem för mig) men vissa bilder blir bara grå rutor (500×500).
    Man skall inte “titta ner” i Hummersoppan utan bättre med lägre vinkel.
    Några fler bilder efter att man tittat/klickat på varan. (Mer ljus vid fotograferingen.)

    – Tips – Några bilder från butik – ute och inne så att du visar att du existerar.

    Såg en grej, Hummer Kanada – Klickar och kan röra bild upp och ner, men sedan fastnar nedre menyn och jag får en låsning av sidan.
    (Löser det genom att ladda om hela sidan med hjälp av http://www.fiskskaldjur.se] igen.) (Iphone SE2 – Safari).

    Med vänlig hälsning,
    Jonas

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.