Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Nordic Web Teams nya hemsida

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99402
    nordicwebteam
    Deltagare

    Hej hej

    Vi på Nordic Web Team har precis lanserat vår nya hemsida och gjort ett antal förbättringar som jag önskar feedback på. (all annan feedback är såklart också intressant.) :)
    ex på ändringar
    – Responsive design
    – Nya tjänster
    – Ny portfolio med filter-effekt
    Hela sidan har i princip gjorts om. Finns säkert detaljer som kan förbättras skulle jag tro. Vore ju toppen med lite feedback direkt från e-handlare i vilket fall.

    Tack på förhand :)

    http://www.nordicwebteam.se

    #157718
    PalMik
    Deltagare

    Byter man till s.2 i portfolio och haft filter “alla” och sedan byter till ett annat filter då står man kvar på s.2, så man kan tro filtret hade inga eller få träffar.

    Ljust och fint.

    #157719
    banane
    Deltagare

    Har inte hunnit kika jättenoga, gick in på iPaden och fick upp en responsiv sida men hittade inte valmöjligheten att se “vanlig version”. Jag är lite allergisk mot responsiva sidor så önskar valmöjligheten att ändra till “vanlig” version.
    Kanske bara jag som inte hittade länken men den brukar ligga längst ner på sidan annars :)

    @nordicwebteam 58258 wrote:

    Hej hej

    Vi på Nordic Web Team har precis lanserat vår nya hemsida och gjort ett antal förbättringar som jag önskar feedback på. (all annan feedback är såklart också intressant.) :)
    ex på ändringar
    – Responsive design
    – Nya tjänster
    – Ny portfolio med filter-effekt
    Hela sidan har i princip gjorts om. Finns säkert detaljer som kan förbättras skulle jag tro. Vore ju toppen med lite feedback direkt från e-handlare i vilket fall.

    Tack på förhand :)

    Starta Webshop med Magento

    #157775
    nordicwebteam
    Deltagare

    @banane 58289 wrote:

    Har inte hunnit kika jättenoga, gick in på iPaden och fick upp en responsiv sida men hittade inte valmöjligheten att se “vanlig version”. Jag är lite allergisk mot responsiva sidor så önskar valmöjligheten att ändra till “vanlig” version.
    Kanske bara jag som inte hittade länken men den brukar ligga längst ner på sidan annars :)

    Bra tips. Det borde gå att lösa relativt enkelt :)

    @PalMik 58288 wrote:

    Byter man till s.2 i portfolio och haft filter “alla” och sedan byter till ett annat filter då står man kvar på s.2, så man kan tro filtret hade inga eller få träffar.

    Ljust och fint.

    Jo har tänkt på det. Men har inte hittat en riktigt bra lösning. Lägger man alla på en sida så är laddningstiden lite problem. Ska kolla vidare på det.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.