Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Vulkanskydd.com

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101700
    Erik Elmqvist
    Deltagare
    #174397
    Erik Elmqvist
    Deltagare

    66 besök från Ehandel.se senaste dagarna, men ingen feedback. Kom igen nu! Så bra kan inte sidan vara…

    #174398
    Parvelito
    Deltagare

    Jag hade sett fram emot stora skyddsvallar mot lavastömmar, gigantiska finmaskiga nät av värmetåligt material som skyddar mot nedfallande heta stenar och stora skumkanoner för att bädda in huset i skyddande skum som kyler ned och hindrar bränder att uppstå. Kanske också andningsskydd, syrgastuber och rejäla sandfilter att ordna luften med. Prepping i lite större skala helt enkelt. Besvikelsen över att hitta något som verkade ha med idrott och träning att göra istället för civilisationens överlevnad blev så stor att kritik av sidan inte skulle bli rättvis.

    #174399
    Emilll
    Deltagare

    Haha håller med Parvelito, blev lite besviken över innehållet, men för att ge lite feedback så tycker jag faktiskt sidan ger ett bra och seriöst intryck, nu var jag ju bara i behov av ett skydd på en riktigt vulkan, men annars hade jag säkert köpt något ;)

    #174400
    Karlsson
    Deltagare

    66 besök från Ehandel.se senaste dagarna, men ingen feedback? Då skall jag bidra! :D
    tips från coachen! 😎

    1. Butiken saknar favicon.

    2. Bildspelet på startsidan med “Knäskydd med stördämpande kudde” – texten så inte plats på min laptop riktigt utan kapas vid priset? ( 15.6 tums skärm )

    3. Löjlig sorterings möjlighet – Att kunna sortera mellan följande :
    Standardsortering,
    Sortera utifrån popularitet,
    Sortera utifrån genomsnittligt betyg,
    sortera efter senast inlagd,
    sortera efter pris: lågt till högt,
    sortera efter pris: högt till lågt,

    Att ha dessa valen till max två produkter ( Knäskydd ) blir lite löjligt, Hade nog plockat bort denna möjligheten tills ni har fler produkter.

    4. Relaterade produkter hade jag lagt under och inte till höger så man får en bredare & snyggare produkt vy.

    5. Byt färg på “Lägg i varukorg”, blå / turkos / grön, allt utom rött!

    6. En “Om oss” skadar inte försäljningen även om ni är tydliga med telefonnummer osv. :)

    7. Mitt konto – Jag ser inloggning, men inte att man kan registrera ett konto?

    Detta är väl vad jag reagerade på vid ett första ögonkast :) Lycka till med er butik! 😎

    #174403
    Erik Elmqvist
    Deltagare

    Tack för kritiken. En favicon är ordnad och håller just nu på att se över bildspelet. Ska även göra något åt ett par av de andra punkter du nämner. Kanon!

    #174404
    Jesper Ribacka
    Deltagare

    Började direkt tänka på ett slags larm som meddelar när en vulkan blir allt för aktiv så man ska hinna fly från byn innan lavan kommer.

    Här kommer dock några tips från mig.

    1. Loggan kanske är lite onödigt stor? Sen så tycker jag loggan är okej men du bör lägga lite krut på att få till en roligare logga enligt mig.

    2. Finns inte en chans i världen att jag hinner läsa igenom texten som står i bildspelet. Antingen minskar du texten eller ökar visningstiden per slide.

    3. Jag gillar produkterna på startsidan och tycker det ser tydligt och enkelt ut. Jag har ingen egen erfarenhet om man bara bör ha en knapp med “läs mer” eller både “läs mer” och “köp nu”. Detta får du helt enkelt A/B testa men det ser bra ut tycker jag.

    4. Produktsidan gillar jag både seomässigt och utseendemässigt så där har jag ingenting att tillägga.

    #174431
    jonni
    Deltagare

    Tycker att du bör beskriva olika ledbesvär på sidan, många människor vet inte vad dom själva har för symtom och vad det finns för faror i dåliga arbetsställningar och liknande

    #174497
    Erik Elmqvist
    Deltagare

    Får tacka så mycket för responsen. Nu är flera av era förslag åtgärdade, ta gärna en kik igen. Har dessutom fyllt på butiken med ett 10-tal nya produkter.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.