Billig kö telefon? - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-09-24, 12:21
timpelt timpelt är inte uppkopplad
Ivrig
Billig kö telefon? ingen.se
Billig kö telefon? Ingen

Reg.datum: okt 2014
timpelt is on a distinguished road
Standard Billig kö telefon?

Detta verkar nästan omöjligt. Jag har en mobil med nummer men jag vill ha kö istället för att det tutar upptaget. Vill inte betala flera tusen för denna möjlighet så någon som har ett bra tips? Vill också ha möjligheten att den säger att kundtjänst är stängt just nu.
Svara med citat
Annons

Gammal 2016-09-24, 20:40
Frederik Frederik är inte uppkopplad
Novis
Billig kö telefon? Leksaker.se
Billig kö telefon? Leksaker Sverige AB

Reg.datum: feb 2010
Frederik is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timpelt Visa inlägg
Detta verkar nästan omöjligt. Jag har en mobil med nummer men jag vill ha kö istället för att det tutar upptaget. Vill inte betala flera tusen för denna möjlighet så någon som har ett bra tips? Vill också ha möjligheten att den säger att kundtjänst är stängt just nu.

Har du kikat på cellip? Du köper ett lokalt nummer till en billig peng, koppla in telefonsvarare samt vidarekoppla samtalen tex. till mobilen efter schema.

Mvh

Frederik
Svara med citat
Gammal 2016-09-25, 08:16
BrunoH BrunoH är inte uppkopplad
Novis
Billig kö telefon? Tapeteo.se + Style24.se
Billig kö telefon? Bruno Kristoffer Hruzik EF

Reg.datum: apr 2016
BrunoH is on a distinguished road
Standard

Hej, Telavox Flow använder vi. Vi får från de en fast nummer (kan välja riktnummer tex 010) som är kopplat till en växel i molnet. Man kan spela in sina egna välkomnstmeddelande mm. Och vidare koppla växeln till flera mobilnummer. Och gissa vad vi betalar? Ja hela 0kr+moms 😂 Ja sen kan du självklar köpa till olika tjänster.
Mitt tips registrera dig på deras hemsida och kolla upp tjänsten som är gratis- fungerar den för dig så sparar du en slant, om den inte passar dig så förlorar du ingenting heller.

Mvh
Bruno
Svara med citat
Gammal 2016-09-25, 14:33
timpelt timpelt är inte uppkopplad
Ivrig
Billig kö telefon? ingen.se
Billig kö telefon? Ingen

Reg.datum: okt 2014
timpelt is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BrunoH Visa inlägg
Hej, Telavox Flow använder vi. Vi får från de en fast nummer (kan välja riktnummer tex 010) som är kopplat till en växel i molnet. Man kan spela in sina egna välkomnstmeddelande mm. Och vidare koppla växeln till flera mobilnummer. Och gissa vad vi betalar? Ja hela 0kr+moms 😂 Ja sen kan du självklar köpa till olika tjänster.
Mitt tips registrera dig på deras hemsida och kolla upp tjänsten som är gratis- fungerar den för dig så sparar du en slant, om den inte passar dig så förlorar du ingenting heller.

Mvh
Bruno
Tack så jättemycket! Var exakt något sånt där jag letade efter. Perfekt tack
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg