Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Vill du dela lokal, hyra kontor, få hjälp med pack i Göteborg

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104277
    Navalis
    Deltagare

    Vi flyttar snart till nya lokaler i Högsbo, Göteborg. Vi kommer ha 2-3 lediga kontor på ca 12m2 vardera. Större går att att ordna om intresse finns. Jag driver idag 3 egna e-butiker och sköter drift, kundtjänst, och lager åt en extern shop. Jag har en superduktig utvecklare på heltid som är en fena på magento men även woocommerce. Vi har en grafiker på heltid som jobbar med webdesign, utskick osv. Kundtjänst, lagerpersonal etc . Totalt är vi 8 lättsamma personer i bolaget.

    Vill du hyra ett till tre kontorsrum. Låta min personal stå för dina Inleveranser, pack, plock, inventeringar etc. Kanske behöver du hjälp med kundtjänst eller så sköter du det själv. Utveckling, design osv

    Hur ett samarbete skulle se ut jobbar vi fram gemensamt. Hyr allt från 5 hyllor till 100m2 lager.

    Gemensamt lunchrum, konferens och reception.

    Perfekt för det lilla företaget som vill ha möjlighet att vars sjuk, åka på semester osv utan att stänga ner butiken.

    Hör av dig till mig på 0730-568763 om du är intresserad

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.