Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Tillverkning i ett annat land, vart hittar jag agenter?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104958
    Mikael_ahl
    Deltagare

    Hej!
    Som rubriken lyder, jag är på jakt att starta en egen tillverkning i ett annat land, t.ex Indien eller något annat land som kan distribuera och tillverkar textil produkter, vad bör man ha i bakhuvudet och vart hittar jag rätt i detta hav av olika agenter och folk som finns?

    Dela gärna med er av tips, både i PM och i tråden om ni har något tips att ge!

    Mvh Mikael_Ahl

    #186160
    kaiserkarl
    Deltagare

    Du googlar dig sönder och samman, hostar upp 70k till Business sweden så får du en nyckelfärdig lösning…är det inte enklare att börja snegla mot typ Estland eller Litauen? Dessa är ju med i Eu och ligger på nära håll. Även om det säkert är dyrare så spar det nog en hel del huvudvärk…och du kan svänga förbi över dagen om du så vill…

    #186163
    mboi
    Deltagare

    Vilka volymer gäller det?

    #186174
    Mikael_ahl
    Deltagare

    @mboi 93397 wrote:

    Vilka volymer gäller det?

    Beror helt på vad marknaden tycker, vad kan du erbjuda?

    #186938
    Shaigoo
    Deltagare

    Hej Mikael,

    Lite sent svar i tråden.

    Vi hjälper företag med exakt det du frågar efter, vi har bra relationer och erfarenhet inom textilbranschen.

    För simplare produkter med bomull etc i större volymer arbetar vi med Bangladesh. För mindre produktioner eller mer tech material så arbetar vi med Kina.

    Ta en titt på vår hemsida,

    http://www.shaigoostudios.com

    Eller maila mig victor@shaigoostudios.com

    När du kollar efter leverantörer online så dubbelkolla certifikat, fråga även om du kan skicka dit inspection company och gör balance betalningen efter du fått kvalitetsrapport av det företaget.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.