Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Hosting woocommerce klarna

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105152
    Zigzag
    Medlem

    Hej!

    Är i startgroparna för att starta min första webshop. Lutar mest åt att ha woocommerce som plattform och sen vill jag helst ha Klarna checkout. Dock så när jag undersöker olika webhotell så verkar inte klarna checkout stödjas för woocommerce “out of the box”. Kan det stämma? Har kollat på sello, loopia och binero. Är det nått struligt med kombinationen woocommerce och klarna checkout?

    Tipsa gärna om andra webhotell där man skulle kunna ha sin e-handel.

    Jag kan tänka mig att sätta upp e-handelslösning själv då jag jobbar med IT och skulle nog fixa det, men vill helst slippa det strulet. Gärna nått med “click installers”.

    #186648
    Dynacube
    Deltagare

    @Zigzag 94064 wrote:

    Hej!

    Är i startgroparna för att starta min första webshop. Lutar mest åt att ha woocommerce som plattform och sen vill jag helst ha Klarna checkout. Dock så när jag undersöker olika webhotell så verkar inte klarna checkout stödjas för woocommerce “out of the box”. Kan det stämma? Har kollat på sello, loopia och binero. Är det nått struligt med kombinationen woocommerce och klarna checkout?

    Tipsa gärna om andra webhotell där man skulle kunna ha sin e-handel.

    Jag kan tänka mig att sätta upp e-handelslösning själv då jag jobbar med IT och skulle nog fixa det, men vill helst slippa det strulet. Gärna nått med “click installers”.

    Hej

    Kanske har löst sig?

    Alla webhotell som påstår sig ha stöd för WooCommerce bör ha stöd för Klarna plugins.
    Då dessa plugins har utveklas mot kravställningen från WordPress och WooCommerce.

    Klarna checkout (som är en rekommenderad betal plugin från Krokedil) fungerar utmärkt att installera efter du har installerat WooCommerce.

    Lycka till!

    #186685
    Mats Rajala
    Deltagare

    Ett allmänt tips är att se till att de du hostar hos, hanterar WordPress bra. Hos vissa går WordPress EXTREMT långsamt.

    Ett tips är Templ, som du kan få bättre pris på via Ehandels Edge.

    #188882
    adamkostka90
    Deltagare

    Jag använder personligen molnhosting, eftersom vi vet att delad hosting verkligen är sug, det finns många molnhostingsföretag du kan kolla in dem, jag rekommenderar Cloudways WooCommerce Jag personligen använder molnhosting, eftersom vi vet att delad hosting verkligen är sug, det finns många molnhotell kan du kolla in dem, jag rekommenderar Cloudways WooCommerce-hosting
    https://www.cloudways.com/en/woocommerce-hosting.php

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.