Hosting woocommerce klarna - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-09-21, 17:11
Zigzag Zigzag är inte uppkopplad
Ny medlem
Hosting woocommerce klarna ingen
Hosting woocommerce klarna Barspi AB

Reg.datum: sep 2019
Zigzag is on a distinguished road
Standard Hosting woocommerce klarna

Hej!

Är i startgroparna för att starta min första webshop. Lutar mest åt att ha woocommerce som plattform och sen vill jag helst ha Klarna checkout. Dock så när jag undersöker olika webhotell så verkar inte klarna checkout stödjas för woocommerce "out of the box". Kan det stämma? Har kollat på sello, loopia och binero. Är det nått struligt med kombinationen woocommerce och klarna checkout?

Tipsa gärna om andra webhotell där man skulle kunna ha sin e-handel.

Jag kan tänka mig att sätta upp e-handelslösning själv då jag jobbar med IT och skulle nog fixa det, men vill helst slippa det strulet. Gärna nått med "click installers".
Svara med citat
Annons

Gammal 2019-10-16, 02:10
Dynacube Dynacube är inte uppkopplad
Nyfödd
Hosting woocommerce klarna Igen
Hosting woocommerce klarna DynaCube Design

Reg.datum: dec 2018
Dynacube is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zigzag Visa inlägg
Hej!

Är i startgroparna för att starta min första webshop. Lutar mest åt att ha woocommerce som plattform och sen vill jag helst ha Klarna checkout. Dock så när jag undersöker olika webhotell så verkar inte klarna checkout stödjas för woocommerce "out of the box". Kan det stämma? Har kollat på sello, loopia och binero. Är det nått struligt med kombinationen woocommerce och klarna checkout?

Tipsa gärna om andra webhotell där man skulle kunna ha sin e-handel.

Jag kan tänka mig att sätta upp e-handelslösning själv då jag jobbar med IT och skulle nog fixa det, men vill helst slippa det strulet. Gärna nått med "click installers".
Hej

Kanske har löst sig?

Alla webhotell som påstår sig ha stöd för WooCommerce bör ha stöd för Klarna plugins.
Då dessa plugins har utveklas mot kravställningen från WordPress och WooCommerce.

Klarna checkout (som är en rekommenderad betal plugin från Krokedil) fungerar utmärkt att installera efter du har installerat WooCommerce.

Lycka till!
Svara med citat
Svara

Taggar
checkout, klarna, nått, webhotell, woocommerce

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg