Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Någon här som har Textalk?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105192
    Rune Ramsne
    Deltagare

    Hej

    Är helt ny här och funderar på att starta en liten webshop men jag vill ha så lite med bokföring och det administrativa att göra, jag vill ha det så automatiskt det bara går såja kan lägga focus på produkter och att sälja istället.

    Jag funderar på att skaffa Textalk med koppling mot Visma Ekonomi. Är det någon här som har denna kombo och hur bra funkar det?

    Mvh
    Rune

    #186719
    Jolo
    Deltagare

    Jag har Textalk och klarar mig bra med enbart detta samt bokföringsprogrammet Speedledger. Kolla gärna in det, bokföringen blir mycket enkel.

    #186724
    StarwebAnders
    Deltagare

    Kolla in Fortnox då de har en bra lösning som inte kostar så mycket. Viktigt att tänka på är att systemen talar med varandra så att du inte behöver arbeta i olika system. Du vill få in din betallösning tex Klarna i lösningen också och även i förlängningen även Unifaun så att du kan fokusera på att sälja och inte administrera :) Lycka till och hör av dig om du vill veta mer om hur vi har satt upp våra automatiska flöden på Starweb.
    /Anders

    #186730
    nmn
    Deltagare

    Glöm Visma!

    Deras program är helt kassa, inget funkar som det skall och typ allt man behöver saknas!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.