Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! - Sidan 17 - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-08-20, 22:02
spelet spelet är inte uppkopplad
Nyfödd
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! www.hastspelet.se
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Hästspelet Sverige AB
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! @hastspelet

Reg.datum: jun 2015
spelet is on a distinguished road
Standard

Hej
Vi är en familj norr om Göteborg, som för cirka 2 år sedan fick en idé till ett sällskapsspel.
Nu har vi tagit denna idé bra mycket längre än vad vi trodde själva vi skulle göra.
Just nu lastas denna produkt ombord och sätter kurs mot Göteborg.
Nu kommer den förmodligen roligaste biten, sälja sin unika produkt till människor i hela Sverige.
Den svåra biten, hur skriker man ut att man finns? Till vem skriker vi? Hur mycket vågar man skrika?
Vi har förstått att Google är din vän så länge du betalar för vänskapen, samma sak gäller förmodligen de flesta företagen bakom ens marknadsföring. Med detta sagt är detta är ett sjukt roligt projekt vi har framför oss och vi ser detta som en utmaning som ibland ställer oss i skamvrån med våra otillräckliga kunskaper om allt som rör projektet. Vi tar gärna emot all kritik, förslag. Håller ni själva på att göra en liknande resa hjälper vi gärna till. Trevlig helg.
Hälsningar
Svara med citat
Annons

Gammal 2016-11-03, 09:41
Loyalwriters avatar
Loyalwriter Loyalwriter är inte uppkopplad
Novis
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! ingen
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Loyalwriter

Reg.datum: nov 2016
Loyalwriter is on a distinguished road
Standard

Hej,
Jag heter Rebecca och driver inte egen webbutik men har skrivit en herrans massa produktbeskrivningar till andras butiker.
Jag har jobbat som frilansande skribent i över 11 års tid. Innan dess så sysslade jag lite mer med design och bildhantering.
Trots att mitt jobb har så mycket med internet och teknologi att göra så försöker jag hålla det så teknikfritt som möjligt hemma. Ingen TV, dumbphone och inga TV-spel till barnen. Känns som att det behövs lite paus från bruset när man väl är hemma ;-)
Ser fram emot att kika lite närmre på det som sägs i detta forum och kanske också att få lite svar på frågor som jag har omkring e-handel.
Vi ses i forumet!

Rebecca
Svara med citat
Gammal 2016-12-27, 19:54
ericgustaf.com ericgustaf.com är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! ericgustaf.com
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Eric Gustaf AB

Reg.datum: dec 2016
ericgustaf.com is on a distinguished road
Standard Nystartad butik ericgustaf.com

Hej,
jag heter Eric och driver den nystartade butiken ERIC&GUSTAF (http://ericgustaf.com)
Vi har en fokus på lyxig heminredning till bra priser. Till en början erbjuder vi främst på sängkläder, men vi utökar ständigt vårt sortiment. Vi har spenderat det senaste året med att försöka hitta de perfekta sängkläderna, och vi tror oss nu ha hittat rätt. Som nybörjare inom ehandel har det här forumet varit superanvändbart. Vi har byggt vår butik själva och den ligger på Shopify, så svarar gärna på frågor ang. det. Hoppas även kunna bidra med mer erfarenheter i framtiden.

Som ni alla vet så är all feedback man kan få mycket uppskattad när man precis har kört igång, så ta gärna en titt på vår sida.
Svara med citat
Gammal 2017-02-06, 11:23
Helene K Helene K är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Sifferhjälpen Ekonomibyrå

Reg.datum: feb 2017
Helene K is on a distinguished road
Standard Behöver du hjälp med ekonomi?

Hej!

Jag driver Sifferhjälpen Ekonomibyrå, en bokföringsbyrå i Stockholm, Kalmar och Torsås. Jag och mina kollegor har mycket god erfarenhet av att hjälpa personer som sysslar med E-handel, både inom Sverige, Eu och internationellt. Kolla gärna in vår sida och tveka inte att höra av dig om du behöver rådgivning!
Svara med citat
Gammal 2017-05-03, 17:26
Fmaj Fmaj är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! bebetteronline.se

Reg.datum: apr 2017
Fmaj is on a distinguished road
Standard

Hej, Filip heter jag och jag arbetar tillsammans med min chef Philip Blomsterberg på Intripid Sökmotoroptimering i Malmö. Som namnet föreslår sysslar vi primärt med sökmotoroptimering - utöver det hanterar vi också våra kunders internetmarknadsföring, allt från e-handel, content marketing, outreach till AdWords, med mera.

Vi är ivriga att hjälpa potentiella kunder med deras ehandelssatsningar och har stor erfarenhet inom SEO och internetmarknadsföring - tillsammans har vi verkat 20+ år inom branschen. Vi erbjuder skräddarsydda avtal som passar just din situation, och fokuserar mycket på att ha en god kommunikation som vi anser lägger grund till vår samt kundens framgångar. Vi jobbar med ett mindre antal kunder som vi bygger upp en nära relation till, då vi anser att mycket går förlorat om man samarbetar med kunder enligt ett "löpande band".

Vill ni komma i kontakt med mig eller Philip så kan ni gärna slänga iväg ett meddelande här på ehandel.se, eller till min mejl på fm@intripid.com, eller så kan ni skicka en förfrågan till vårt kontaktformulär på vår hemsida, intripid.com.

Ser fram emot vidare kontakt!
Svara med citat
Gammal 2017-05-23, 14:45
Autumnfellah Autumnfellah är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Inget
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Avalyn & Lulu AB

Reg.datum: maj 2017
Autumnfellah is on a distinguished road
Standard

Hejsan!

Linna heter jag och ska inom kort öppna en webbutik inom kläder och mode tillsammans med en kollega. Vi kommer främst sälja till privata konsumenter i Sverige, men även till Europa.

Söker även personer/företag som har erfarenheter och tips med att jobba mot textil-och produktionsfabriker inom EU, men även utanför EU (mode/kläder/badkläder mm).

Vill ni komma i kontakt med oss, finns vi på:
- Avalyn & Lulu: Contact@avalynandlulu.com

Ser framemot att lära känna flera kontakter!

//Linna

Senast redigerad av Autumnfellah den 2018-01-16 klockan 12:42. Anledning: skett förändringar
Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 15:22
VanessaW VanessaW är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! www.familjetrygg.se
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Täby Handel AB

Reg.datum: jun 2017
VanessaW is on a distinguished road
Standard

Hej allihopa!

Mitt namn är Vanessa, jag har precis startat e-handeln Familjetrygg.se, där du kan hitta produkter inom säkerhet för hela familjen, med allt från försvarsspray till brandsläckare.

Förutom produkter så har vi även samlat mycket säkerhetsinformation på ett och samma ställe, du kan t.ex. läsa om vad du bör och inte bör göra vid en terroristattack eller hur du kan känna dig tryggare på natten när du ska hem.

Vi har som mål att försöka få människor att känna sig tryggare i vardagen och inte känna lika stor oro. Därför har vi försökt samla information på ett och samma ställe och även plockat ut produkter vi hoppas ska kunna hjälpa till på vägen.

Just nu jobbar jag mycket med SEO och att få trafik till sidan, alla tips och tricks är välkomna!

Ser fram emot att få lära känna er alla!

//Vanessa
www.familjetrygg.se
Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 11:59
Åsa Kidswear Åsa Kidswear är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! xyz

Reg.datum: jul 2017
Åsa Kidswear is on a distinguished road
Standard

Hej!
Åsa heter jag och bor i Malmö. Jag är en grafisk formgivare och illustratör och jag håller just nu på att starta upp ett ekologiskt barnklädesmärke med baskläder för barn ca 2-6 år med mina egna prints. Jag kommer att sälja en del via återförsäljare (har fått några förfrågningar från butiker i olika länder via instagram.com/anakondakidswear), men även i egen webbshop är det tänkt. Jag har lång väg kvar, har inga produkter än utan än så länge bara egensydda prototyper, men har äntligen hittat en bra tillverkare och kommer snart att kunna sätta igång på riktigt.

Jag har ingen hemsida/butik än, men har smugit igång med en wordpress-sajt så länge med lite info och blogg, mest för att ha ett ställe att hänvisa till med lite mer bakgrund än man får plats med på Instagram.

Mvh Åsa
anakondakidswear.se

Senast redigerad av Åsa Kidswear den 2017-08-07 klockan 10:48.
Svara med citat
Gammal 2017-07-31, 14:05
Luststugan Luststugan är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! www.lustsugan.se
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Luststugan

Reg.datum: jun 2017
Luststugan is on a distinguished road
Standard

Hej
Håkan heter jag och 55 år, halkade in på det här med E-handel när frugan blev arbetslös och ville ha nåt att göra. Jobbar på dagarna men driver numera Luststugan på min fritid. Försöker lära mig mer genom att läsa här inne lite då o då.

mvh Håkan
http://luststugan.se
Svara med citat
Annons
Gammal 2017-08-02, 11:03
pashminawear pashminawear är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Vi säljer halsdukar och sjalar
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! PashminaWear

Reg.datum: maj 2016
pashminawear is on a distinguished road
Standard

Hej,

Jag är från Danmark och driver ett företag som säljer handvävda halsdukar och sjalar importerade från Nepal.

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp