Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! - Sidan 18 - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-05-16, 21:30
frameless frameless är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! ingen
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! inget

Reg.datum: maj 2018
frameless is on a distinguished road
Standard

Halloj,

Driver sajten www.producentportalen.se sedan ett år tillbaka som samlar livsmedelsleverantörer och grossister i en och samma tjänst för att underlätta orderhanteringen mot återförsäljare från matbutiker, caféer, saluhallar osv osv.
Svara med citat
Annons

Gammal 2018-11-04, 22:42
TheWhitePlot TheWhitePlot är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! https://thewhiteplot.com
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! TWP Sweden AB

Reg.datum: nov 2018
TheWhitePlot is on a distinguished road
Standard Exklusiva sängkläder från The White Plot

The White Plot erbjuder exklusiva sängkläder av mycket hög kvalitet. Våra produkter innehåler 100% egyptisk bomull och tillverkas i Portugal.

Bakom The White Plot står fem personer med ganska olika kompetenser och bakgrund. Daniel har hand om inköp och laget och är expert på våra produkter. Fredrik håller koll på ekonomi och affärsutveckling. Johnny, Magnus och Kristoffer tar hand om marknadsföring och sköter den tekniska driften av butiken.

Vi har valt Quickbutiks plattform för vår e-handel och använder Klarna för betalningar. Postnord och DHL tar hand om frakten.
Gammal 2018-11-05, 15:11
iggypop iggypop är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! PåG
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Falknet

Reg.datum: aug 2018
iggypop is on a distinguished road
Standard

Igor heter jag och efter många år som webbutvecklare har jag bestämt mig att testa ehandel. Är i uppstartsfasen av en webbutik som ska sälja kläder i med att jag är mode intresserad. Är fortfarande i valet om jag ska sälja själv eller dropshipa för att minska kostnader och slippa lagerhantering. Kommer att bygga shop i antingen WooCommerce eller Prestashop. Ska försöka driva det vid sidan om jobbet till att börja med.
Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 04:47
teriffs avatar
teriff teriff är inte uppkopplad
Nyfödd
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Ingen
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! SanBarts Rom , EhandelsFoto.se & Snapsnap.se

Reg.datum: jul 2010
teriff is on a distinguished road
Standard

Hejsan Teriff heter jag

Har hållit på med Ehandel sedan jag var 16 och har byggt ett tiotal ehandels butiker inom många områden först i Zencart, sedan Magento och slutligen Prestashop.

2014 så beslutade jag mig för att flytta till Kina för att vara med i utvecklingen och vara på plats i världens blivande number 1 Superpower.

Sålde av mina butiker och byggde upp en Rom fabrik i södra Kina , samt hjälper svenska ehandlare med att att ta produktbilder och hålla kontakter med leverantörer och liknande ifrån Svensk/Engelskt/Kinesiskt språkiga Kontor.

Ehandels Bilder - https://www.ehandelsfoto.se/

Om du undrar något om Kina så skicka mig ett pm, svarar gärna
Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 16:43
Hasan Fransson Hasan Fransson är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! www.raqs.nu
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Raqs AB

Reg.datum: nov 2018
Hasan Fransson is on a distinguished road
Standard

Hej.
Bygger snabba och snygga hemsidor till mindre företag. Googlevänliga och säljande.

Jobbat med hemsidor sedan modemens tid och älskar att bugga.
Grabbar, för jag tänker att det är mest män på detta forum, om ni vill slippa baksmällan och öka konverteringsgraden hos damerna.
Börja dansa!

Drev dansaonline.se ett tag där jag sålde danskurser på nätet. Det gick sådär. Dans är en fysisk aktivitet. Nu har någon kinesisk robot tagit över sidan och försöker sälja kläder med google översättning... =)

Ni hittar mig på raqs.nu
Svara med citat
Gammal 2019-04-20, 19:14
jonaslindgren jonaslindgren är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Jonas Lindgren

Reg.datum: apr 2019
jonaslindgren is on a distinguished road
Standard

Hej!

Jag har sen 2015 arbetat hemifrån och främst tjänat pengar via YouTube/email-marknadsföring.

I november 2017 startade jag och en kompis en shopify-butik där vi körde dropshopping och drog in ca $50.000 på en månad genom att sälja en ansiktsmask. Det gick kort därefter utför, men nu tänkte jag eventuellt börja igen. Hittade precis den här sidan och det verkar finnas en massa bra info att läsa igenom!
Gammal 2019-07-24, 10:41
maklarjouren maklarjouren är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! företagsförsäljning
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Mäklarjouren
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! MaklarjourenKB

Reg.datum: jul 2019
maklarjouren is on a distinguished road
Standard

Hej! Vi är ett gäng som driver flera bolag, bland annat Mäklarjouren där jag säljer och annonserar företag som finns till salu i hela Sverige. Bedriver min verksamhet i Göteborg, är du intresserad av att köpa eller sälja ett företag så är det bara att gå in på min hemsida www.maklarjouren.nu. Där finns mer information, följ mig gärna på Facebook eller Twitter också!

Driver också en juristbyrå som heter Juristakuten som vänder sig till både privatpersoner och förtagare, främst småföretagare. Ambitionen är att ge högklassig juridisk hjälp till rimliga priser. Har olika paketpriser man kan läsa om på www.juristakuten.nu

Har även Plotter som är en webbshop där jag säljer skärplottrar, skrivare och transferpressar etc. till förmånliga priser. www.plotter.se

Swedsuneng

Har flera bolag på gång och som affärutvecklare gillar jag att forma bolagen så de kan samverka på olika sätt.

Ni är välkomna att höra av er till mig via någon av hemsidorna om ni har någon undrar!

Allt gott!

Senast redigerad av maklarjouren den 2019-07-24 klockan 11:26.
Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 21:39
SEMIO SEMIO är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! SEMIO

Reg.datum: sep 2019
SEMIO is on a distinguished road
Standard

Jag hjälper företag att annonsera på google men är intresserad av att starta e-handel då marknadsföringen sitter. Nu är det produkt som jag letar efter.
Gammal 2019-10-18, 05:14
NellyPeters avatar
NellyPeter NellyPeter är inte uppkopplad
Nyfödd
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! https://3obpo.com/sv/outsourcing-kundtjanst-filippinerna-content-management/
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! 3o-BPO Inc

Reg.datum: dec 2012
NellyPeter is on a distinguished road
Standard

Jag tänkte uppdatera min presentation här. Peter Eriksson heter jag och jag är VD/Grundare för OnlineFactory.se. Vi har vårt kontor i Manila på Filippinerna och är snart runt 150 anställda!

Vi hjälper svenska e-handlare och onlineföretag med outsourcingprojekt inom kundtjänst, content management och influencer marketing.

Vi samarbetar idag med några av de mest välkända svenska E-handlarna som DanielWellington, Adlibris, iDealofSweden, Babyshop, LekMer, BytHjul, Skruvat, Lyko, Bemz, m fl.

//Peter
Svara med citat
Annons
Gammal 2019-10-22, 16:09
Jesper Bs avatar
Jesper B Jesper B är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! thunderfitness.se
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! SilverPark Media AB

Reg.datum: okt 2019
Jesper B is on a distinguished road
Standard

Hej!

Mitt namn är Jesper Bjerling och jag har jobbat heltid med affiliate marketing sen 2016. Jag håller precis på att börja testa sälja lite egna produkter. Så jag tänkte det är passande att registrera sig här och spana in läget.

Vi hörs!

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av