Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! - Sidan 19 - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-11-07, 12:30
lux788 lux788 är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! ingen
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! ptlink

Reg.datum: nov 2019
lux788 is on a distinguished road
Standard

Hej, Lasse här och har ingen erfarenhet för tillfället av webbshop men undersöker möjligheterna och tar till mig av alla goda råd,tankar och idéer som ni alla andra skriver om.
Tack för ett bra forum
Svara med citat
Annons

Gammal 2020-01-03, 14:46
Dawey Dawey är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! https://rothlindberg.se
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Roth-Lindberg Consulting
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! @RothLindberg

Reg.datum: nov 2017
Dawey is on a distinguished road
Standard

Hallå där. Har tittat in nån gång då och då här i forumet under någa år, dock inte så ofta. Men jag upptäckte nyss att jag skapade en profil för några år sedan men har inte hunnit presentera mig eller deltaga i någon diskussion. Så jag tänkte att jag ska väl försöka bättra mig och delta lite.

Främst jobbar jag med sökmotoroptimering vilket har varit min huvudsyssla under de senaste tio åren. Jag gillar också att skriva, så en del copy har det också blivit. Jag har faktiskt lyckats sälja över 3500 artiklar genom åren. Senaste projektet var att genomföra den mest omfattande undersökningen någonsin av Sveriges bästa webbhotell. I länken kan du läsa mina recensioner och en lång text om hur jag gick till väga. Så om någon har funderingar om undersökningen eller om webbhotell i allmänhet så fråga gärna.

Jag har också pendlat mellan Kina och Sverige de senaste 20 åren och sysslat lite med import och export. Bland annat gjorde jag ett projekt med lite vänner och lyckades få in en del svenska hudvårdsprodukter i Kina som vi sålde där. Tidigare hade jag en sida med konsulttjänster och tog in en del jobb som konsult, men SEO-uppdragen tog över.

Hursomhelst gillar jag att hjälpa företag på alla sätt jag kan och jag samarbetar gärna med olika spännande projekt. Just nu håller jag tyvärr på att arbeta om min hemsida med alla mina tjänster och självklart kan man där läsa om min seriösa och framgångsrika sökmotoroptimering på rothlindberg.se, men jag ska uppdatera den här posten när jag hunnit med det sista.

Trevligt att råkas och god fortsättning allesammans
/David RL
Gammal 2020-10-19, 07:34
Dianamathiesen Dianamathiesen är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! https://www.billiga-matkassar.se/
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! Mercury adz

Reg.datum: okt 2020
Dianamathiesen is on a distinguished road
Standard

Hej, jag är Diana, 28 år gammal. Jag är författare och bor i Sverige. Jag är ett fan av kaffe, läsning och mat. Jag är också intresserad av utbildning och mode. Just nu driver jag en webbplats som heter billiga-matkassar.se som erbjuder rabatterade kuponger för olika måltider. Jag är fortfarande ny inom detta område men jag försöker mitt bästa för att få det att fungera. Ni kan kolla in det.
Svara med citat
Gammal 2020-10-19, 10:11
Charlotta F L Charlotta F L är inte uppkopplad
Ny medlem
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! https://storkoksbutiken.se/
Medlemspresentationer - Berätta om dig själv! KFL Trading AB

Reg.datum: okt 2020
Charlotta F L is on a distinguished road
Standard

Hej
Charlotta heter jag och arbetar på KFL Trading Ab. Har jobbat som ecommerce manager sedan 2011. 2017 hoppade jag på tåget tillsammans med min man och vi driver tillsammans några e-shoppar. Största fokus är Storköksbutiken som säljer restaurangutrustning och restaurangmaskiner i världsklass.

/Charlotta
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är