Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Pibbler.com är det trovärdigt?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95808
    ehandel24h
    Deltagare

    Hej!

    Fick precis ett mail från Pibbler som enligt egen utsago har 10 miljoner produkter, dom hävdar att det är gratis att lägga upp sina produkter på deras website och att genom att göra detta så kommer fler köp att skapas.

    Har någon annan någon erfarenhet av Pibbler, är det verkligen gratis och vad tjänar dom isf pengar på?

    Funderar på att gå med och testa kommer dock lusläsa användaravtal och dubbelkolla att det inte ligger med några otrevliga överraskningar

    Vore ju toppen om det fungerade.

    Vad tror ni om Pibbler?

    Ehandel24h

    #121082
    Zabler
    Deltagare

    Aldrig hört talas om det, eller sett det i bland mina besöksreferenser.
    Dock var jag med där noterade jag när jag sökte på Sagaform och Peugeot…

    Dom läser väl av prisfiler eller liknande kan jag tänka mig.

    #121084
    ehandel24h
    Deltagare

    Okej, så dina produkter fanns reda, mina produkter finns inte på sidan, men nu har jag iaf anmält mig och skickat upp en feed till mina produkter, håller tummarna för att det skall ge något. Bra tjänst ser det ut som, men sökresultaten känns lite småkonstig.

    Ehandel24h

    #121098
    Per Nilsson
    Deltagare

    Mina produkter är också med. Det är antagligen någon prisjämförelsesite som “läcker” data till Pibbler.

    #113551
    ehandel24h
    Deltagare

    @Knivhuset 17702 wrote:

    Mina produkter är också med. Det är antagligen någon prisjämförelsesite som “läcker” data till Pibbler.

    Det stämmer säkert, dom samarbetar säkert. Det som jag tyckte var spännande är att min sajt inte är med i någon prisjämförelsesajt och att jag kan lägga till mina produkter hos dem. Har ju iaf ansökt om konto och angett feed, nu väntar jag bara på att produkterna ska dyka upp hos dem.

    Ehandel24h

    #121105
    danielandersson
    Deltagare

    Dom samarbetar med Kelkoo

    #121109
    ehandel24h
    Deltagare

    @lunarmys 17713 wrote:

    Dom samarbetar med Kelkoo

    Hej!

    Såg nu också att dom har kelkoos produkter, dock verkar dom ha massa produkter utöver kelkoos också, så jag gissar att dom hämtar produkter från massor av olika ställen. Svårt att få ihop 12 miljoner produkter annars kan jag tänka mig.

    #121122
    laser
    Deltagare

    Om dem har mailat dig och sagt att det är helt gratis utan kostnader så har du ju ett avtal redan med dem om det. Kan ju aldrig vara dåligt att finnas med på många olika ställen då det blir ditt skyltfönster ut mot marknaden.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.