Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel E-handelsdagarna 5-6 september

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 139 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98292
    fotofyndet
    Deltagare

    Såg förut att man börjat ta emot anmälningar till E-handelsdagarna här i Sundsvall 5-6 september. Jag har bokat och gjort klart. Det var boka-tidigt-rabatt fram till, tror det var 31/7.

    Tycker att årets “line up” av föreläsare ser intressant ut, men hoppas att det kommer till nån fler höjdare :)

    Vilka fler ska dit? Vad tycker ni som var där förra året om föreläsarna jämfört med förra året? Kommer nån att kunna matcha Greger i Mankini? :D

    #147420
    danielandersson
    Deltagare

    Jag kommer, men kommer INTE försöka matcha (eller toppa) Greger i mankini ;)

    #147421
    Nicklas
    Deltagare

    Kommer det gå någon bil uppåt eller är det flyg som gäller?

    #147422
    Lastbryggan
    Deltagare

    Jag är i Amsterdam 2-4 september och hade planerat att flyga direkt till Sundsvall den 4 på kvällen via Göteborg. Men nu gick ju det där jä&%a Skyways i KK så jag vet inte hur jag skall hinna/kunna ta mig dit i tid. Återkommer om/hur jag löser det senare… Men finns det någon bra lösning/flygrutt så kommer jag självklart i år igen.

    #147423
    fotofyndet
    Deltagare

    @Lastbryggan 46804 wrote:

    Jag är i Amsterdam 2-4 september och hade planerat att flyga direkt till Sundsvall den 4 på kvällen via Göteborg. Men nu gick ju det där jä&%a Skyways i KK så jag vet inte hur jag skall hinna/kunna ta mig dit i tid. Återkommer om/hur jag löser det senare… Men finns det någon bra lösning/flygrutt så kommer jag självklart i år igen.

    Utresa alt 1: SAS Restid: 5h 35m
    10:25 Amsterdam 12:25 Stockholm
    15:10 Stockholm 16:00 Sundsvall

    Utresa alt 2: SAS Restid: 7h 40m
    14:20 Amsterdam 15:40 Köpenhamn
    16:15 Köpenhamn 17:25 Stockholm
    21:10 Stockholm 22:00 Sundsvall

    :D

    #147424
    Lastbryggan
    Deltagare

    @fotofyndet 46805 wrote:

    Utresa alt 1: SAS Restid: 5h 35m
    10:25 Amsterdam 12:25 Stockholm
    15:10 Stockholm 16:00 Sundsvall

    Utresa alt 2: SAS Restid: 7h 40m
    14:20 Amsterdam 15:40 Köpenhamn
    16:15 Köpenhamn 17:25 Stockholm
    21:10 Stockholm 22:00 Sundsvall

    :D

    Hmmm
    Jag flyger från Göteborg/Landvetter och jag måste vara i Amsterdam söndagen 2 sep. Skall vara på mässan 3-4 sep, kan tänka mig att köra halvdag på mässan den 4:e, och flyga norrut tidigast vid 15-16-tiden igen. Det är en knepig rutt att få ihop men jag avvaktar lite till då jag tror/hoppas att något annat flygbolag kommer ta över rutten Göteborg – Sundsvall.

    #147425
    fotofyndet
    Deltagare

    @Lastbryggan 46806 wrote:

    Hmmm
    Jag flyger från Göteborg/Landvetter och jag måste vara i Amsterdam söndagen 2 sep. Skall vara på mässan 3-4 sep, kan tänka mig att köra halvdag på mässan den 4:e, och flyga norrut tidigast vid 15-16-tiden igen. Det är en knepig rutt att få ihop men jag avvaktar lite till då jag tror/hoppas att något annat flygbolag kommer ta över rutten Göteborg – Sundsvall.

    Då får vi hålla tummarna att det löser sig.

    #147426
    Parvelito
    Deltagare

    Kommer det gå någon bil uppåt eller är det flyg som gäller?

    Jag har kollat tågen, men det är redan aviserat banarbeten då så det är bussar som ersätter och tiderna passar inte alls.

    Hmmm
    Jag flyger från Göteborg/Landvetter och jag måste vara i Amsterdam söndagen 2 sep. Skall vara på mässan 3-4 sep, kan tänka mig att köra halvdag på mässan den 4:e, och flyga norrut tidigast vid 15-16-tiden igen. Det är en knepig rutt att få ihop men jag avvaktar lite till då jag tror/hoppas att något annat flygbolag kommer ta över rutten Göteborg – Sundsvall.

    KLM har en kärra som går från Amsterdam kl 17 och är i Stockholm klockan 19, sedan har SAS flyg till Sundsvall 21:10.

    #147427
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @Lastbryggan 46806 wrote:

    Hmmm
    Jag flyger från Göteborg/Landvetter och jag måste vara i Amsterdam söndagen 2 sep. Skall vara på mässan 3-4 sep, kan tänka mig att köra halvdag på mässan den 4:e, och flyga norrut tidigast vid 15-16-tiden igen. Det är en knepig rutt att få ihop men jag avvaktar lite till då jag tror/hoppas att något annat flygbolag kommer ta över rutten Göteborg – Sundsvall.

    Erik hölsar att ett bolag som heter direktflyg snott den och redan börjat köra

    #147428
    Parvelito
    Deltagare

    @fotofyndet 46801 wrote:

    Såg förut att man börjat ta emot anmälningar till E-handelsdagarna här i Sundsvall 5-6 september. Jag har bokat och gjort klart. Det var boka-tidigt-rabatt fram till, tror det var 31/7.

    Tycker att årets “line up” av föreläsare ser intressant ut, men hoppas att det kommer till nån fler höjdare :)

    Vilka fler ska dit? Vad tycker ni som var där förra året om föreläsarna jämfört med förra året? Kommer nån att kunna matcha Greger i Mankini? :D

    Självklart kommer jag.

    Lite sista minutentips till Katrin:
    Fredrik Lennström som presenterar resultatet av betatesterna av Klarnas nya kassa?

    Tictail som visar vad som hänt efter att man kommit igång.

    Google som presenterar “så gör du bra SEO”?

    Dinesh på Fyndiq som berättar varför de lyckas sälja saker som andra inte lyckas med.

    Tullen som berättar om Taric-koder, förtullningar, EORI, tullkrediter och sådant.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 139 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.