Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Årets sämsta dag

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100131
    Lastbryggan
    Deltagare

    Pingstafton 2013 går nog till historien som årets sämsta dag med 11 orders hittills.
    Faktorer som påverkar denna eländesdag är väl bl.a.

    – Hockey semifinaler med bl.a. Sverige.
    – Melodifestival.
    – Över 20 grader varmt i stora delar av landet.
    – Lördag mitt i månaden, dåligt med pengar.

    Jag misstänker att det är fler än jag som sliter sitt hår idag och hellre önskat att de hade öppnat en glasskiosk eller ölhak med uteservering istället för e-handel…:cool:

    #164193
    GregerA
    Deltagare

    Du är i fel bransch Mats. Jag har 18 order …. :p

    #164194
    Lastbryggan
    Deltagare

    @GregerA 64964 wrote:

    Du är i fel bransch Mats. Jag har 18 order …. :p

    Hmpfff, det e tydligt det…
    Får hoppas att lusten faller på i den ljumma sommarkvällen och att det rasslar till i ordermejlen under kvällen även här i syndens näste.

    #164195
    Joel
    Deltagare

    En av de sämre dagarna i år i alla fall… hitintills idag 64 ordrar.

    Ni som har tillgång till Ehandel.se Analytics, hur ser det ut där?

    Det är sånna här dagar man ska göra som resten av befolkningen och stänga av datorn och sätta sig framför tv:n, alternativt i ett öltält, istället.

    #164196
    hardcoredeluxe
    Deltagare

    Tycker hela helgen varit riktigt dålig tom fyndiq har varit dåligt där jag säljer riktigt bra

    #164197
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Det är alltid så här första varma dagarna, inte konstigt alls. Ta lite ledigt och njut av vädret ni också

    #164198
    Oscar Troedson
    Deltagare

    Sämsta hittills här också, 16 st so far.

    #164203
    fotofyndet
    Deltagare

    Igår var en av de sämsta dagarna även här hos oss. Ett fåtal order i Fotofyndet och EN i BatteriCentrum. Det är lite som Katrin säger, de första dagarna på året med fint väder brukar ha den effekten, sedan blir det mer som vanligt igen.

    #164206
    Lastbryggan
    Deltagare

    Det tog sig något igår kväll och jag passerade skamnivån 20 ordrar med nöd å näppe.

    Natten och morgonen har varit mycket bättre och dagen idag har börjat betydligt bättre och gårdagens siffror har redan passerats.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.