Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Vad ska man sälja?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100904
    GazwanW
    Deltagare

    Det är ju verkligen så himla svårt att försöka komma på vad man ska sälja… Det mesta finns redan, alltså måste man komma på något unikt. Eller förbättra någonting. Tips på något?? :confused:

    #169645
    bslask
    Deltagare

    Inte för att vara elak, men det du vill är att någon ska ge dig en fantastiskt bra ide som du ska kunna tjäna pengar på?

    #169646
    Lastbryggan
    Deltagare

    @GazwanW 71325 wrote:

    Det är ju verkligen så himla svårt att försöka komma på vad man ska sälja… Det mesta finns redan, alltså måste man komma på något unikt. Eller förbättra någonting. Tips på något?? :confused:

    Det primära om man skall starta upp ett företag inom ehandel borde väl vara att ha en idé om vad man skall sälja.
    För att svara på din fråga så har jag inga idéer om vad du skulle kunna sälja.
    Importera mobilskal från Kina kanske, det verkar ju vara populärt (ironi :)).

    #169648
    Motley Denim
    Deltagare

    @GazwanW 71325 wrote:

    Det är ju verkligen så himla svårt att försöka komma på vad man ska sälja… Det mesta finns redan, alltså måste man komma på något unikt. Eller förbättra någonting. Tips på något?? :confused:

    Den dagen någon på ett e-handelsforum kommer på något unikt eller förbättring av någon annans verksamhet så lär den företagaren utveckla idén själv.

    #169651
    Per Nilsson
    Deltagare

    Jag skulle satsa på följande områden (här finns det mycket $ att tjäna och insatsen är ringa):

    Barnkläder
    Djurfoder
    Mobilskal
    Smycken

    Om jag fick välja ett område så skulle det definitivt vara barnkläder. Finns hur mycket barn som helst och det föds nya barn hela tiden. Marknaden är enorm.

    Lycka till!

    /Per

    #169654
    GazwanW
    Deltagare

    Jag var otydlig… Menade vilken marknad ska man ge sig in på.

    #169655
    Dan
    Deltagare

    Sverige är ju oftast lättast om man sitter i Sverige.

    #169656
    Marckus
    Deltagare

    @Per Nilsson 71336 wrote:

    Djurfoder

    Skulle nog säga att det krävs lite mer än importera lite Djurfoder eller är det inga krav på kvalitén på Djurfoder?

    /Marcus

    #169657
    Per Nilsson
    Deltagare

    @Marckus 71342 wrote:

    Skulle nog säga att det krävs lite mer än importera lite Djurfoder eller är det inga krav på kvalitén på Djurfoder?

    /Marcus

    Jag vet inte. Jag har inte koll på djurfoder, har bara hört att det är ett otroligt hett område just nu. Hetast är dock barnkläder och mobilskal.

    Jag förmodar att det är okej att importera djurfoder som är okej.

    #169659
    Marckus
    Deltagare

    Lustigt, tycker varenda ställe säljer mobilskal och många har gjort det i många år :)

    Barnkläder kan jag förstå dels pga av Babyshop succe.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 20 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.