Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Tips om klädgrossister

Etiketter: , ,

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100963
    jakobb
    Deltagare

    Hej,

    Har tänkt att tillsammans med en vän ska sälja kläder till en specifik målgrupp där vi kommer sälja mestadels hoodies med tryck på. Kanske inte den bästa och mest tydliga beskrivningen men lite hemlighetsfull måste man vara.

    Så jag undrar om ni har några tips på grossister/billiga leverantörer av kläder (t-shirts/hoodies) behöver nödvändigtvis inte kunna trycka med utan de har jag en lokal tryckare för.

    Alla tips välkomna! :)

    Vänliga hälsningar,
    Jakob B

    #170226
    Safar
    Deltagare

    @jakobb 71834 wrote:

    Hej,

    Har tänkt att tillsammans med en vän ska sälja kläder till en specifik målgrupp där vi kommer sälja mestadels hoodies med tryck på. Kanske inte den bästa och mest tydliga beskrivningen men lite hemlighetsfull måste man vara.

    Så jag undrar om ni har några tips på grossister/billiga leverantörer av kläder (t-shirts/hoodies) behöver nödvändigtvis inte kunna trycka med utan de har jag en lokal tryckare för.

    Alla tips välkomna! :)

    Vänliga hälsningar,
    Jakob B

    Tyvärr är grossister eller leverantörer det sista alla tipsar om tyvärr men också av förståeliga skäl. Lycka till med ditt letande.

    #170240
    DSbeauty
    Deltagare

    Har du googlat? Jag fick ägna mycket tid åt googlande och förhandla tills jag hittade mina grossister. Lovar du kommer hitta grossister om du letar.

    Sent from my RM-821_eu_sweden_235 using Tapatalk

    #170256
    Epic
    Deltagare

    Fruit Distribution AB – Kända varumärken till profil och detaljhandeln

    Gildan

    New Wave Mode »En stark leverantör på profilkläder och reklamartiklar

    Är de största leverantörer. OBS! Inte bäst i kvalité, rätt sugig kvalité faktiskt, men billigt.

    Det ni söker är dock, förmodligen, någon som kan leverera hoodies med era egna etiketter i som håller hög kvalité. Där stämmer det som Safar säger. Man avslöjar inte de bästa fiskevatten :)

    Vi har spenderat otroligt mycket tid och pengar på att hitta de bästa leverantörer. Droppa ett PM så kan jag hooka upp kontakt med företag som kan lösa både tryck, design, etiketter och plaggen åt er.

    #170333
    Kenan83
    Deltagare

    Bästa tipset är ju att kolla med din tryckeri, dom har oftast bra priser. Annars är Fruit Distribution AB – Kända varumärken till profil och detaljhandeln bra och billiga.

    Jag har också en tryckeri och vi erbjuder drop shipping så ni behöver endast oroa er om att få in order, skicka ett pm om du vill ha mer information.

    Vi köper in kläder från UK oftast. Mycket större utbud och man slipper ligga ute med momspengarna =)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.