Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel E-handlare vs. Butikschef

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102935
    Elcheikh
    Deltagare

    Hej. Jag är en studerande kille inom e-handel och jag har en fundering som jag tror någon här har kompetensen att kunna svara på, frågan lyder så här; vad är skillnaderna mellan en e-handlare gentemot en traditionell butikschef? Tack till den som tar sig tid för att svara.
    Med vänlig hälsning,

    #179311
    Magento
    Deltagare

    @Elcheikh 83843 wrote:

    Hej. Jag är en studerande kille inom e-handel och jag har en fundering som jag tror någon här har kompetensen att kunna svara på, frågan lyder så här; vad är skillnaderna mellan en e-handlare gentemot en traditionell butikschef? Tack till den som tar sig tid för att svara.
    Med vänlig hälsning,

    Hej!

    Går det att definiera frågan lite mer? E-handlare för mig är en organisation/företag och butikschef en person.

    #179312
    Elcheikh
    Deltagare

    Hej, förlåt det skulle vara E-handelsutvecklare med, lite vad deras uppdrag är samt vad det skiljer dem emellan. Tack som sagt för att du tog dig tid att svara.

    #179313
    allstars
    Deltagare

    Båda är bäst på sitt territorium; butikschef att kunna sälja på “golvet” och kunna det med exponering i butiken. Ehandelsansvarig ska kunna digitala medier, kunna sälja på nätetm med annonsering rätt för sin målgrupp och kunna det med exponering på hemsidan.

    #179316
    Elcheikh
    Deltagare

    @allstars 83847 wrote:

    Båda är bäst på sitt territorium; butikschef att kunna sälja på “golvet” och kunna det med exponering i butiken. Ehandelsansvarig ska kunna digitala medier, kunna sälja på nätetm med annonsering rätt för sin målgrupp och kunna det med exponering på hemsidan.

    Ett stort tack för den hjälpen!!! Guldvärt svar.
    :)

    #179318
    nobynator
    Deltagare

    Var det ett svar på en hemläxa? :p

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.