Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Vilken webshopplattform ska jag välja?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103019
    Pumlan
    Deltagare

    Hej!

    Jag planerar att öppna webshop inom kort. Sitter och sliter mig i håret. Mycket svårt att jämföra dem och visst kan erbjuder de alla att man kan skapa kostnadsfri demo men det är mycket svårare än jag trodde trots att jag är datamogen. Känns som om man skulle behöva gå en hel utbildning först. Jag har tittat på Hemsida24 samt textalk. Någon som har erfarenhet av dessa eller andra lätthanterliga mallar. Jag kommer att sälja hemtextilier och inredningsprodukter. Antagligen kommer jag att ha ca 50 produkter i början. Eller kan man anlita någon som hjälper mig att få strukturen på plats utan att det kostar skjortan? Tack för alla kommande svar! :D, :confused:

    #179592
    blazern
    Deltagare

    Hej,

    Vi valde Wikinggruppen efter att ha kört med Prestashop i egen regi ett bra tag. Vi ångrar inte valet och vi har fått igenom allt vi velat ha hittills utan problem. Att KCO ingår utan fasta kostnader är bara ett stort plus.

    De gör butiken precis som du vill ha den.

    Rekommenderas starkt :)

    #179593
    flowerhouse
    Deltagare

    använder också wgr till några sidor, kan varmt rekommendera dem

    #179594
    Pumlan
    Deltagare

    Tack snälla!

    ska genast kolla in på denna. Hoppas deras mallar inte är så krångliga att använda.;)

    mvh
    Catarina

    #179597
    blazern
    Deltagare

    @Pumlan 84187 wrote:

    Tack snälla!

    ska genast kolla in på denna. Hoppas deras mallar inte är så krångliga att använda.;)

    mvh
    Catarina

    Du kan starta en testbutik och gå igenom alla funktioner utan förbindelser. Om du väl bestämmer dig börjar du inte betala förrän designen är klar.

    #179645
    Mony
    Deltagare

    Eftersom du bara ska ha runt 50 produkter, kan jag rekommendera woCommerce och WordPress till att börja med. Det är gratis! Finns hur många tutorials/youtube clip som du snabbt lär dig hur du ska göra.

    #179647
    braulio
    Deltagare
    #179670
    Safar
    Deltagare

    Tictail är också ett alternativ beroende på vilka krav ni har.

    #179678
    Dille
    Deltagare

    Kan tipsa dig om cms connected scandinavia av väldigt duktiga

    #179679
    Pumlan
    Deltagare

    Tack!

    Ska kika in på dem. har jag aldrig hört om dem men de kan ju vara bra i alla fall

    😮

    //Catarina

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.