Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Nån som använder Pyramid (unikum)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103068
    Stefan72
    Deltagare

    Nån som använder detta här? De har ju affärssystem, verkar vara mycket kompetent, kassa och webshop till i sammanhanget ganska rimliga pengar.
    Webshopen verkar inte vara superavancerad men man verkar ändå ha stora möjligheter att kunna förändra.
    Fördelen som jag ser det är ju att man får allt under samma tak men det kanske finns andra stötestenar man inte tänker på…………

    #179938
    Qarillion
    Deltagare

    Vi använder sedan februari förra året Pyramid som affärssystem och jämfört med tidigare system så är vi nöjda. Vi kör dock inte Pyramids hemsida utan har vår hemsida kopplad på pyramid så att ordrarna ändå förs över automatiskt och att hemsidan och affärssystemet pratar när det gäller saldon, benämningar och priser.

    Vi har tidigare använt visma, fortnox och specter. Rent användarmässigt så tycker jag att systemet fungerar alldeles utmärkt. Det går dock inte att påverka rutiner och användervänlighet så mycket i det utan det du köper är det du får och sedan får du korrigera dina rutiner efter detta (mer eller mindre)

    #179939
    Qarillion
    Deltagare

    Ha du frågor så går det alldeles utmärkt att ställa dom här eller skicka ett meddelan de så skall jag se om jag kan hjälpa dig.

    #179940
    Stefan72
    Deltagare

    som det lät på säljaren så kan man i stort sett göra vilka förändringar man vill i affärssystemet? (om man betalar för det) Finns oanade möjligheter att skräddarsy det men det vill ju till att säljaren kan detta också.

    #179941
    xsirez
    Medlem

    det går att ändra och länka om mycket i pyramid.
    Jag gillar att pilla å trixa men det är lite halvsvårt ibland så att om man köper det så är en kurs i dreas Design Studio en bra grej att gå. då det är där man ändrar om.

    Lätt att ändra utskrifter alla automatiska överföringar är lätta att förstå i efterhand,

    Jag jobbar med Qarillion, det är jag som fixar å trixar mest i systemen.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.