Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Billigt porto

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103592
    Ekraft
    Deltagare

    Började röja lite bland allt som blev kvar när verksamheten avvecklades, och hittade en massa frimärken som kanske kan vara en bra affär för någon?

    Post 1: 15st hela postfriska häften rabattfrimärken av den så kallade bästa sorten, giltiga för försändelser till hela Norden, totalt 300st märken. Prisidé: 2250kr

    Post 2: 700st frimärken Sverige Inrikes, självhäftande. Prisidé: 3500kr

    Säljes som privatperson, så ingen moms finns i dessa priser, men naturligtvis ställer jag ut ett kvitto så köpare kan bokföra detta korrekt.

    Rekporto till köpare bjuder jag på.

    PM för den som är intresserad.

    #182659
    Ekraft
    Deltagare

    Frimärkena ovan finns kvar.

    Jag har dessutom en helt ouppackad Zebra GK420DT USB/Ethernet utan dispenser. Levererad av Tonerlagret i Oktober 2012. Har inte skrivit så mycket som en punkt, så den är helt sprillans ny, även om garantin gått ut.

    Säljes som privatperson, så det finns ingen moms att dra av, men ställer naturligtvis ut kvitto. Prisidé: 2000kr inkl frakt till dig.

    Till den finns också 2×2000 etiketter 107x251mm från samma tid. Helt ouppackade med den obligatoriska lilla chokladbiten som Tonerlagret skicka med kvar i lådan (en raritet med andra ord). Jag vet inte hur det är med klistret på sådana efter fyra år, men vi kan väl säga som så att om någon vill komma och hämta skrivaren istället för att jag skall skicka den, så skickar jag med etiketterna utan extra kostnad.

    Här finns också kartonger och bubbelplastpåsar i olika storlekar, tillsammans med några rullar wellpapp och ett par rullar kraftpapper. Det mesta rätt så små storlekar. Gott och väl 2 europallar. Prisidé 2000kr för den som hämtar det.

    Grejerna finns i Sandarne utanför Söderhamn, c:a 25 mil norr om Stockholm.

    Kontakt via PM.

    #182666
    Ekraft
    Deltagare

    Nu har jag sänkt priset på Zebran till 2000kr, och vågar man inte skriva PM går det bra att ringa 0735-184308.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.