Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Online logistikverksamhet (nystart)

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104368
    jadsal
    Deltagare

    Hej,

    Jag driver idag ett bolag som hjälper företag som har relativt stora fraktvolymer med att sänka sina fraktkostnader genom att erbjuda dem support och möjlighet att använda våra fraktavtal som är kraftigt rabbaterade.

    Efter att ha sett företag som omsätter mellan 0-3 miljoner inte har råd att betala oss för våra tjänster och har inte heller kommit upp i så mycket volymer så insåg jag att det behövs en tjänst för dessa bolag som inte debiterar någon årsavgift, som är lätt och snabb att använda och som ger dem lägre priser än vad dom har.

    Efter att noggrant ha kollat på våra konkurrenters sidor så inser jag att vi kan, emd vår avtal, ha 50% påslag och fortfarande ge 30% lägre priser på hela marknaden.

    Mitt befintliga bolag har alla typer av fraktavtal så vi kan täcka alla behov till väldig låga priser och höga påslag.

    Hemsidan är 90% klar. Den kostar cirka 50 000 sek och ingår i köpet. Min avsikt är att hitta en partner som vill köpa 50% av bolaget.

    Jag vill gärna jobba med någon som har möjlighet att hjälpa till med fakturering, marknadsföring och affärsutveckling.
    Supporten, fraktavtal m.m sköter jag helt själv.

    Allt kan ske via internet och telefon så var du bor spelar ingen roll.

    Tanken är att lansera tjänsten i Sverige, Danmark och Norge.

    Endast seriösa svar, ingen prutning eller liknande. Priset är satt till självkostnadspris.

    Nås på jad.sal84@gmail.com samt 0855925435

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.