E-handelsidé sökes / kapital finnes - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-04-24, 11:28
chrimo chrimo är inte uppkopplad
Ny medlem
E-handelsidé sökes / kapital finnes ingen
E-handelsidé sökes / kapital finnes inget

Reg.datum: apr 2019
chrimo is on a distinguished road
Standard E-handelsidé sökes / kapital finnes

Söker nischad e-handelsidé med god lönsamhetspotential. Antingen i uppstartsskede eller som kommit en bit på vägen. Gärna partnerskap. Kan investera upp till 1 mkr. Skicka PM.
Svara med citat
Annons

Gammal 2019-04-24, 18:36
Lorenzo Lorenzo är inte uppkopplad
Ny medlem
E-handelsidé sökes / kapital finnes "Ingen"
E-handelsidé sökes / kapital finnes Ermico Consulting Ltd

Reg.datum: apr 2019
Lorenzo is on a distinguished road
Standard e-handelside

Hej,
Jag heter Lorenzo Garcia och blev vald till årets IT personlighet av It branschen 2002 på grund av att mitt företag (var VD) mitt i IT krisen blev bäst i branschen genom e-handel. När branschen gick ner 7% ökade mitt företag omsättningen med 18% och gjorde ATH i vinst och omsättning.
Efter det sysslade jag med styrelsearbete i noterade svenska bolag inom IT. Efter det blev jag aktivt inom M&A och köpte privata banker, bolag etc. På grund av sjukdom gjorde jag en paus och sysslade endast med egna investeringar där jag brände 28 miljoner kronor på olja eller oljeaktier.
Nu talar jag med olika grossister inom olika branscher och vissa tycker att ehandel är utanför deras komfort zon och missar tåget.
Är ungefär i samma sits som du men jag har bestämda tankar om ehandel och logistik. Den stora flaskhalsen för ehandel är insnöade styrelser och ägare som inte förstår varken möjligheten och hotet med e-handel.
Annars är jag 67 år, MBA och gedigen erfaren inom e-handel, logistik, finans och M&A.

Mitt telnr är 073 7083888
Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 16:43
Walter Walter är inte uppkopplad
Ny medlem
E-handelsidé sökes / kapital finnes jobbfront.se

Reg.datum: maj 2019
Walter is on a distinguished road
Standard

Hej!

Är du intresserad av Golf ?

GolfClub.one är till salu. Den har potential att bli vad som helst - en golfklubb, webshop, multi-pass kort/medlemskap i olika golfanläggningar/banor osv.

Vänligen ta del av min andra projekt på jobbfront.se - flera av dem överlåtes pga tidsbrist, behöver fokusera min tid/resurser på AktivFritid.se

mvh
Walter
Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 16:56
Walter Walter är inte uppkopplad
Ny medlem

Walter is on a distinguished road
Standard

Hej!

Är du intresserad av Golf ?

GolfClub.one är till salu. Den har potential att bli vad som helst - en golfklubb, webshop, multi-pass kort/medlemskap i olika golfanläggningar/banor osv.

Vänligen ta del av min andra projekt på jobbfront.se - flera av dem överlåtes pga tidsbrist, behöver fokusera min tid/resurser på AktivFritid.se

mvh
Walter
Svara med citat
Gammal 2019-05-24, 18:50
Fsi10311 Fsi10311 är inte uppkopplad
Ny medlem
E-handelsidé sökes / kapital finnes Ingen
E-handelsidé sökes / kapital finnes Sas

Fsi10311 is on a distinguished road
Standard Intresserad

Hej
Har du en mejl så kan jag skicka lite info om min affärside. Är i startfasen men med köpt websida på worldpress och med en tydlig ide
Med vänlig hälsning,
Felicia

Citat:
Ursprungligen postat av chrimo Visa inlägg
Söker nischad e-handelsidé med god lönsamhetspotential. Antingen i uppstartsskede eller som kommit en bit på vägen. Gärna partnerskap. Kan investera upp till 1 mkr. Skicka PM.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är