Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Försäljning av klädesföretag

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105107
    Isackarlssons
    Deltagare

    Hej,

    Jag ska nu sölja mitt lilla företag som jag har påbörjat men som jag inte har tid att fortsätta med tyvärr då jag pluggar på högskola samtidigt och tiden finns inte till. Namnet på mitt företag är Sarinto och jag har designat t-shirts med 4 olika tryck i färgerna svart och vitt. Jag påbörjade detta projekt för ungefär ett år sedan men märkte för ett tag sedan att tiden inte finns och tänkte därför kolla om det finns något intresse för någon att köpa detta för att fortsätta utveckla det till något större. Som sagt jag har olika designs i nuläget och 2 olika färger, t-shirtsen är unisex modell och finns i storlekarna xs-xxl och har ungeför 200 t-shirts i lager. Alla kläderna är gjorda i Portugal.

    När ni köper detta företag ingår domänen sarinto.com, designs, kontaktperson i Portugal som kan skapa alla sorters kläder i alla material till er i framtiden, instagram där majoriteten av all marknadsföring har skett.

    Jag har gjort all försäljning via hemsida som ej är aktiv för nuläget men jag kan återskapa den till er om ni är intresserade och hade den via Shopify. Jag har hittils inte sålt så många t-shirts endast 5 för priset 499:-.

    Nedan kan ni se länk till min Instagram där jag har bedrivit min marknadsföring och har ganska kända profiler som tagit foto med mina tröjor för att sedan kunna använda till min Instagram.

    Sarinto (@sarinto_) • Foton och videoklipp paa Instagram

    Tveka inte att höra av er om ni har ytterligare frågor om företaget eller om ni är intresserade.
    Mvh
    Isac

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.