Säljer färdig e-handel. Print on demand, egen designade produkter - Ehandel.se
Ehandel.se Forum

Gå tillbaka   Ehandel.se > >

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-09-22, 08:48
TheSpecialPoster TheSpecialPoster är inte uppkopplad
Ny medlem
Säljer färdig e-handel. Print on demand, egen designade produkter www.thespecialposter.com
Säljer färdig e-handel. Print on demand, egen designade produkter The Special Poster

Reg.datum: sep 2020
TheSpecialPoster is on a distinguished road
Standard Säljer färdig e-handel. Print on demand, egen designade produkter

Hej,

Jag har under de senaste månaderna byggt Special Poster – Your baby in 1:1 scale as art.

Jag har gjort det som ett hobbyprojekt men insett att jag kan noll om marknadsföring och inte har tid att lära mig det (inte alls min expertis). Jag har därför valt att istället se om någon annan vill driva sidan.

Sidan säljer s.k. birthposters. Vi gör små personliga justeringar på varje poster design vid försäljning och printar sedan via ett nätverk att printleverantörer över hela världen. Dvs vi kan sälja på alla kontinenter, håller inget lager och kan inte ta emot returer då varje poster är tillverkad efter varje persons egna uppgifter. Noll kostnader utöver marknadsföringen och webhotellet. Verksamheten kan såklart drivas hemifrån och den behöver så mycket tid som man är villig att lägga ner på den.

Skicka gärna PM om någon är intresserad så kan vi ta prisbild m.m. där. Jag förväntar mig inte att ta bra betalt

Mvh
Filip

Senast redigerad av TheSpecialPoster den 2020-09-22 klockan 10:46.
Svara med citat
Annons

Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är