Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj KÖPES startplats.se

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102819
    fgrsv
    Deltagare

    Jag är ute efter att köpa startplats.se som inte verkar användas. Den är reggad av andblu3308-00001 på surftown men flera uppgifter än så finns inte på iis.se och surftown vill inte förmedla en kontakt alls. Är det någon här som äger den eller som vet något och kan förmedla en kontakt? Hör av er i så fall! Ger gärna en hittelön på 1000:- för hjälp som leder till köp :-)

    MVH Fredrik

    #178856
    Dan
    Deltagare

    Skickar dig info via PM.

    #178872
    webbinnovation
    Deltagare

    Ett tips är att skicka din förfrågan/bud till IIS så vidarebefordrar de det till domänägaren

    #178873
    DavidWigg
    Deltagare

    Jag tror inte Surftown ger ut kontaktuppgifterna men har du frågat dem att vidarebefodra ett meddelande till ägaren?

    IIS lämnar inte heller ut namn på personen men de kan vidarebefodra meddelanden.

    Författa ett bra meddelande först som du skickar med, där du beskriver din intention.

    #178921
    fgrsv
    Deltagare

    Jag ska prova att se om IIS vidarebefordra ett meddelande. Generellt är de lite surt av surftown att inte ens skicka vidare en liten lapp med information till ägaren. Binero gjorde detta i ett annat case och naturligtvis blir både jag och den killen som fick en domän såld glada :-)

    Överlag är det rätt surt när man letar domännamn och det ligger reggat på ngt amerikanskt bolag som vill ha överpriser. Ofta blir man ju lite sugen på ett löftet projekt som kan gå hur som helst men oftast i alla fall blir en sajt. Då betalar men inte 35.000 euro för ett domännamn precis….

    Har ni fler tips, är den som äger startplats.se eller känner den som gör det så hör av dig/er! Bra pris för domänen betalas!

    #178926
    WDS
    Medlem

    Hej fgrsv,

    Efter lite luskande har jag fått fram personens e-postadress på domänen startplats.se :)

    Skickar dig ett PM.

    Edit: Sådärja! Nu har jag luskat fram personens namn, personnummer, adress, registrerade företag, telefon, etc. Se PM!

    #180079
    fgrsv
    Deltagare

    Tyvärr lyckades jag inte få tag på den här killen, ska försöka igen under december och kanske går det bättre nu. Blir det överlåtelse så står hittelönen på 1000:- kvar, såklart :-)

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.