Vi vill höja ett varningens finger till alla som använder sig av PostNord. Dubbelkolla ALLTID dessa fakturor. De försöker ta betalt två gånger för samma post på en faktura. Det händer oss i snitt en gång i månaden.
Dubbelkolla ALLTID så slipper ni betala för mycket och bli lurade på pengar av PostNord!
Detta gäller alla företag att man ska kolla fakturorna. Sen behövs det verkligen göras på alla transportföretags fakturor då dessa väldigt ofta blir fel.
Men dom sista 3 fakturorna från DHL har varit 100% korrekta och det är ovanligt för vår del. Men aldrig strul med deras support som är riktigt bra tycker jag.
Vi vill höja ett varningens finger till alla som använder sig av PostNord. Dubbelkolla ALLTID dessa fakturor. De försöker ta betalt två gånger för samma post på en faktura. Det händer oss i snitt en gång i månaden.
Dubbelkolla ALLTID så slipper ni betala för mycket och bli lurade på pengar av PostNord!
Pratade med Postnord idag eftersom det var fel på senaste 3 fakturorna från dem. Det visade sig att de haft något sorts tekniskt problem som medfört att vissa dagar blivit dubbelt fakturerade. Att information om detta inte gått ut tycker jag är lite smått dåligt. Men precis som Alice skrev här ovan så skulle jag rekommendera alla som har Postnord att dubbelkolla.
Det man bör titta efter är de referensnummer som man har på fakturan. Det är där som man ser ifall samma datum/referensnummer dyker upp två gånger efter varandra. Ifall det gör det så är det bara till att ringa dem
Tydligen har detta varit ett problem under senaste månaden…
Skulle jag inte ringt dem och frågat om det skulle det inte blivit krediterat misstänker jag.