Plus Forum E-handelsforumet Logistik Skicka lätt inga aviseringar

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105047
    jonas32
    Deltagare

    Hej.

    Fler än jag som använder skicka lätt ?

    Iaf, senaste två veckorna har det inte fungerat med aviseringarna alls. Varken när man lämnar in eller när det ska hämtas från ombud. Ren katastrof.

    Pratade med postnord i slutet av förra veckan, då skulle det vara åtgärdat. Men suprise, suprise, funkar fortfarande inte alls, inga aviseringar alls. Avsändaren får, men inte mottagaren. Sitta och smsa kunder manuellt med kollinr varje dag är ju vansinnigt. Det är ju inte 1985 liksom.

    Det tar ju 2-3 dagar innan dom får avi via brev i postlådan. Då har det tagit fyra dagar sedan dom betalade.

    Detta företag blir bara sämre och sämre och verkar som dom skiter i allt som inte funkar. Mer inkompetent företag tror jag inte finns.

    #186354
    Stefan72
    Deltagare

    Problemet gäller alla tjänster som jag förstår, aviseringar fungerar inte alls numera som tänkt är. Var och varannan som väntar på något får ingenting och sent om sider dyker det upp en påminnelse och då har paketet legat ett bra tag hos ombudet.

    #186349
    jonas32
    Deltagare

    Alltså det är skrämmande så usla dom är. Förstår inte hur ett sånt problem kan tillåtas fortgå vecka efter vecka. Det är väl så med statliga företag utan någon riktig konkurrens. Ingen som bryr sig. Inte så nån får sparken.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.