Plus Forum E-handelsforumet Logistik Lagerporrs-tråden!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 247 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #93929
    Dan
    Deltagare

    I denna tråd tänkte jag att vi kunde posta lagerporr från våra egna lager och andra spännande lager. Jag börjar med att posta från alla mina verksamheter sedan jag blev e-handlare 2003.

    Jag började sälja t-shirts på nätet i min lägenhet i Lund. Sidan var http://www.attitude.se

    tryckeriet_i_lagenheten.jpg

    lagerporr1.jpg

    Jag flyttade sedan till en riktig företagslokal i Helsingborg men jag fortsatte att sälja t-shirts. Nu började det gå lite bättre…

    busydays.jpg

    Jag sålde tryckeriet och började sälja roliga prylar istället men i april växte jag ur denna lokalen och skaffade en ny…

    lagerporr22.jpg
    Vi bygger upp nya hyllor innan flytten.

    lagerporr11.jpg
    Som lagret stod när flytten var klar. Nu är det lite större.

    lagerporr2.jpg
    En leverans av 500 nya hyllplan och 170 gavlar kommer… och jag orkar inte bära in det så jag lägger en presenning över bara :)

    lagerporr3.jpg
    Ett av 3 identiska kontor i nya lokalen… denna är min kollega Julius, mitt är stökigare och passar inte på bild!

    Vi har även ett bulklager för stora paket och förpackningar som inte passar att lagras på hyllor. Ska se om jag kan fixa mer bilder eller en film på hur det ser ut idag inom kort.

    Bidra nu med din lagerporr!

    #106295
    Micke
    Deltagare

    städning över hela midsommar för min del då :P

    #106296
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Har ju inget lager att dela med mig av, om nu inte min snälla VD på företaget jag har mitt lager hos, lägger ut en lagerbild förståss. det får han gärna göra:)

    #106299
    ducedo
    Deltagare

    Inspirerande, utan tvekan. Själv har jag inget lager men ser fram emot att få se fler.

    #106935
    Mange
    Deltagare

    Mycket givande bilder Dan, tror många drömmer om det du åstadkommit. (Jag har iallfall).

    Kom igen nu, upp med mer bilder folk!

    #106972
    Carl of Sweden
    Deltagare

    Skulle gärna bidraga men jag har mitt lager med boxar under min säng och där är så många dammråttor! :)

    #107020
    McTerry
    Deltagare

    Dan:

    Är det ett eget tryckeri du har för dina tröjor på den översta bilden?

    #107022
    Dan
    Deltagare

    Jepp. Ett litet transfertryckeri.

    #107027
    McTerry
    Deltagare

    Åh ok.. Intressant! :D

    Tycker du själv att det fungerar bra? :P

    #107028
    Joel
    Deltagare

    Jag har ännu inte hittat en bra lokal för mina behov (kontor ~10 kvm + lager på ~50 kvm) så här sitter jag och trängs bland lådor och skrivbord..

    YouTube – Kontoret

    /Joel

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 247 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.