Plus Forum E-handelsforumet Logistik En riktigt bra partner som jag har hittat.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97318
    ESMUSIC
    Deltagare

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    #135725
    gottis
    Deltagare

    Finns en massa sådana bolag. Dom har ett eget DC, ex. i Shenzen som därifrån packar ihop allt och skickar till dig. Du kan ju alltid ta ett extra steg, hitta ett DC som skickar DIREKT till dina slutkunder för en vettig peng med ex. UPS.

    #135727
    Tomas
    Deltagare

    @ESMUSIC 33980 wrote:

    Hej,

    Ni får slå mig på fingrana om jag postar i fel tråd nu.

    Köp en banner istället;)

    #135728
    fotofyndet
    Deltagare

    @Tomas 33988 wrote:

    Köp en banner istället;)

    :D Klockrent!

    #135729
    Per Nilsson
    Deltagare

    @Tomas 33988 wrote:

    Köp en banner istället;)

    Och innan du köper bannern låt någon gå igenom din stavning och grammatik.

    #135735
    Lina.Nilsson
    Deltagare

    @ESMUSIC 33980 wrote:

    ColliCare logistics heter dem. De löste allt för mig och det var mycket billagre än vad någon annan kunde erbjuda. De har egna terminaler i Kina så, jag kan köpa från hela Kina och få allt i samma continer när det kommer till Sverige.

    Vi erbjuder samma upplägg fast i USA. Vi har nära kontakt med en fraktcentral i Alabama som vi samarbetar med. Vi erbjuder frakt på pall, hel container eller lösa paket. Vi har även bra avtal med UPS på flygfrakt. Vi har inte lanserat vår tjänst ännu. Vi använder den mest själva för import till våra kommande butiker. ;)

    #135780
    Anton A
    Deltagare

    @Per Nilsson 33990 wrote:

    Och innan du köper bannern låt någon gå igenom din stavning och grammatik.

    Blir nog komvux för honom ;)

    #135791
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Det hade varit bra om det fanns en avdelning för företag där dom kunde posta nyheter osv för kanske ett par tusen kronor om året (XX antal postningar).

    För jag gillar inte reklam öppet så här, men samtidigt tyckte jag det var intressant att läsa…

    #135865
    fotofyndet
    Deltagare

    @Jimmy Öström 34059 wrote:

    Det hade varit bra om det fanns en avdelning för företag där dom kunde posta nyheter osv för kanske ett par tusen kronor om året (XX antal postningar).

    För jag gillar inte reklam öppet så här, men samtidigt tyckte jag det var intressant att läsa…

    För en gångs skull en bra idé från Blekinge :D Närå, men en bra idé var det.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.