Plus Forum E-handelsforumet Logistik Runda självhäftande etiketter?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100827
    Yvonne
    Deltagare

    Jag är på jakt efter runda etiketter 30 mm, 40 mm och 60 mm i diameter. Jag har tidigare använt Hermas men tänkte att det måste ju finnas billigare, jag använder mängder av etiketter så jag vill ha ett prisvärt alternativ.
    De ska vara självhäftande, vita.

    De andra etiketterna jag använder köper jag från England (tack vare denna sida) men de har inte runda.

    Nån som sett det någonstans?

    #169328
    nagel
    Deltagare

    Hejsan, staples har billiga 60mm runda etiketter. dem är dock endast för bläckstråleskrivare.

    Avery Etikett Avery glossy 60mm 120/fp

    Får man lov att fråga var du beställer etiketter från i england? Just nu handlar vi etiketter från lokala kontorsleverantören vilket blir väldigt dyrt.

    #169330
    Dr. Rolex
    Deltagare

    Hej på dig Yvonne,

    Ett tips, från en “gammal” tryckare, är att se om det finns kvar något tryckeri i den staden som ni befinner er i, helst ett mindre (tryckeri alltså).

    Tyvärr så har tryckeridöden pågått under många år nu så det finns inte särskilt många små tryckerier kvar, men de existerar! De är ingen myt! ;=)

    När jag var en liten parvel så kunde jag plocka på mig stansade etiketter av alla möjliga dess sorter utan kostnad och jag kan inte tänka mig att de kostade särskilt mycket för köparen.

    Det jag talar om är offsettryckeri, men man kan ju testa även digitaltryckerier.

    Att skicka ett mail eller att ringa ett telefonsamtal tar ju inte alltför lång tid. (Jag rekommenderar att ringa dessa, oftast, herrar).

    Om inte annat så kanske dom kan vidarebefordra dig?
    Sådana produkter kostar egentligen ingenting och det är en skam att behöva köpa hama-etiketter (jag skäms…).

    Får jag fråga på ett ungefär hur många etiketter du behöver? Jag använder själv HAMA:s runda 24st/ark (minns ej mått).
    Jag kanske kan höra mig för..

    Med vänlig hälsning
    Dr. Rolex

    #169341
    Tina
    Medlem

    Jag beställer härifrån:
    Round Label Sheets | Inkjet Round Labels | Laser Round Labels

    Lite osäker på de exakta måtten, då dessa är i tum.
    De skickar snabbt och etiketterna är bra i alla fall!

    #169370
    GregerA
    Deltagare
    #170219
    Dakstone
    Deltagare

    Hej.
    Jag har en Firma som gör digitaltryck, vad för slags etiketter är ni ute efter ?
    Anders

    #174295
    Streckkodssystem
    Deltagare

    Det finns en del varianter av olika etiketter både normala och runda här:
    (URL raderad)

    #174296
    Lastbryggan
    Deltagare

    @Streckkodssystem 76826 wrote:

    Det finns en del varianter av olika etiketter både normala och runda här:
    (URL raderad)

    Att registrera sig på ett forum och ha ett enda syfte och det är att göra reklam för sin egen sida är inte ok.
    Vi har vissa enkla regler här på ehandel.se och en av dem är att egenreklam inte är tillåten.

    Jag har raderat dina andra 3 trådsvar som enbart hade till syfte att göra reklam för din sida.

    Välkommen till ehandel.se förresten, är övertygad om att du kommer att trivas och har en hel del att tillföra. Men håll igen med egenreklamen.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.