|
|||
|
|||
![]()
Jag har till slut, efter en veckas mailande med FB support team (de svarade bara en gång per dag) fått svaret att webadressen som visas i annonserna är dit länken går, inte den man lägger in!
![]() ![]() ![]() Vad säger man? Dålig stil, tycker jag. Jag marknadsför hellre min egen webshop, än där webshopen är hostad! Några andra? Hur kommer man runt det här?
|
|||
|
|||
![]()
Nja, det är väl din ebutikslösning som har en riktigt dålig lösning där de pekar om din domän till noxshop-lösningen direkt!
|
|||
|
|||
![]()
Ok - hur ska jag göra?
Jag har domännamnen hos Loopia.
|
|||
|
|||
![]() Det är nog snarare en fråga till noxshop som du får ställa. Antar att du borde peka om DNS:en till deras server så de har driva din butik under din domän och inte som en subdomän till noxshop-domänen. Verkar som de har kunder som kör på egna domäner hela vägen, så det skall du kunna göra också.
- I said 'Mama I come to the valley of the rich, myself to sell'. - She said 'Son this is the Road to Hell' Senast redigerad av bloggus den 2011-04-18 klockan 03:19. |
![]() |
Taggar |
annonser, facebook, hostad, url |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|