Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Google & vänner bjuder in till gratis frukostseminarie i Adwords

Etiketter: 

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96787
    Robert Andersson
    Deltagare

    Google, MediaAnalys och May & Barrow bjuder alla intresserade på en spännande morgon med de senaste trenderna inom marknadsföring via Google AdWords. Under seminariet går vi igenom metoder och strategier för att nå framgång, allt med utgångspunkt i enkla och lättförståeliga kundcase.

    Frukostseminariet är helt kostnadsfritt och vi kommer besöka Västerås (24/11), Örebro (25/11), Jönköping (7/12), Norrköping (8/12) & Linköping (9/12).

    Intresserad?
    Gå in på följande länk för mer information och anmälan: http://www.frukostseminarie.se/

    #130063
    Per Nilsson
    Deltagare

    Hade ju varit jätteintressant om ni hade haft det i Stockholm. Varför väljer ni inte att ha det i Stockholm, Göteborg och Malmö istället för dessa städer?

    #130065
    Tigern
    Deltagare

    @Per Nilsson 27667 wrote:

    Hade ju varit jätteintressant om ni hade haft det i Stockholm. Varför väljer ni inte att ha det i Stockholm, Göteborg och Malmö istället för dessa städer?

    He he. Aldrig ska man vara nöjd ;-) Annars brukar den vanligaste kritiken för sådana här events vara att det just arrangeras endast i Gbg, malmö och Sthlm.
    Nu när de för en gångs skull valt att åka ut i landet så får de “skit” för det också.. lite komiskt.

    #130068
    Per Nilsson
    Deltagare

    @Tigern 27669 wrote:

    He he. Aldrig ska man vara nöjd ;-) Annars brukar den vanligaste kritiken för sådana här events vara att det just arrangeras endast i Gbg, malmö och Sthlm.
    Nu när de för en gångs skull valt att åka ut i landet så får de “skit” för det också.. lite komiskt.

    Varför inte ta alla städer för? Klart att jag inte är nöjd eftersom de exkluderar Stockholm som de facto är Sveriges största stad tillika huvudstad.

    Det är inte det minsta komiskt.

    #130075
    Nicklas
    Deltagare

    Rätt bra att inte allt är i Stockholm.

    #130078
    Parvelito
    Deltagare

    De här företagen har väl i stor grad redan träffat ett antal företag i storstäderna, men har kikat på kartan och upptäckt att det finns fler potenta orter i Sverige med stort kundunderlag. Hur det nu än är så bor majoriteten av Sveriges befolkning utanför Stockholm, Göteborg och Malmö.

    Bra gjort, och tummen upp härifrån.

    #130080
    Andreas
    Deltagare

    Och när går ni utanför landsgränserna?

    #130081
    Per Nilsson
    Deltagare

    @Nicklas 27678 wrote:

    Rätt bra att inte allt är i Stockholm.

    Vad sägs om att ha det i Stockholm OCH övriga städer? Varför exkludera Sveriges 3 största städer för? Det är ju till syvende och sist där majoriteten av företag finns.

    Det ena utesluter väl inte det andra?

    Ni bönder är ju bara skadeglada över att de inte kommer till Stockholm, fy på er ;)

    #130082
    Parvelito
    Deltagare

    Men nog har det väl funnits evenemang i Stockholm så det räcker och blir över?

    Nåväl, jag skall liva upp dig med en låt jag hörde på radion idag :-)

    Larz-Kristerz i Nashville – Del 2 – Här på landet – YouTube

    #130083
    Per Nilsson
    Deltagare

    @Parvelito 27686 wrote:

    Men nog har det väl funnits evenemang i Stockholm så det räcker och blir över?

    Nåväl, jag skall liva upp dig med en låt jag hörde på radion idag :-)

    Larz-Kristerz i Nashville – Del 2 – Här på landet – YouTube

    Tack för låten :D

    Vad jag menar är att de borde inkludera Göteborg, Malmö och Stockholm i sin resa. Det känns lite knasigt att inte ha med dessa tre orter – det är allt.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 18 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.